Fa En چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 ساعت 2 و 0 دقیقه

تعطيلات عيد فطر دو روزه شد

تعطيلات عيد فطر دو روزه شد

مجلس ابتداي هفته جاري دو روزه شدن تعطيلات عيد فطر را تصويب كرد..

دوشنبه 7 شهریور 1390 ساعت 20:38

 

مجلس ابتداي هفته جاري دو روزه شدن تعطيلات عيد فطر را تصويب كرد.

اين بدان معناست كه عيد فطر و روز بعد از آن تعطيل خواهد بود.

عضو هيئت رئيسه مجلس گفت: با اضافه شدن يك روز به تعطيلي عيد فطر از هيچ يك از تعطيلات كشور حذف نشد.

حجت‌الاسلام حسين سبحاني‌نيا امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: قانوني كه امروز براي دو روز تعطيل شدن عيد سعيد فطر گذاشته شد به تصويب دولت و مجلس رسيد و آن را براي اجرا به شوراي نگهبان فرستادند.
نماينده مردم نيشابور در مجلس تصريح كرد: در تصويب اين لايحه ، يك روز به عيد فطر افزوده مي‌شود ولي اگر روز بعد عيد فطر تعطيل باشد به روز بعد آن اضافه نمي‌شود مثلا امسال اگر چهارشنبه عيد باشد، پنجشنبه هم تعطيل مي‌شود ولي اگر پنجشنبه عيد باشد جمعه تعطيل است ولي شنبه ديگر تعطيل نيست.
سبحاني‌نيا در مورد مخالفت با فوريت اين لايحه افزود: چون از نظر اقتصادي اين امر مغايرت دارد و آنهاي كه مخالف بودند از همه لحاظ مخالف اين طرح بودند و آنهاي كه موافق بودند كه يك فرصتي انجام مي‌دهد و براي نسل جوان انگيزه انجام شود.
وي در مورد كاسته شدن از تعطيلات ديگر خاطر نشان كرد: هنوز از تعطيلات كاسته نشده است ولي قرار است در مورد اين بحث شود و يكي از تعطيلات رسمي برداشته شود‌.
نماينده مردم نيشابور در مورد دير رساندن اين لايحه به مجلس افزود: دولت اين لايحه را دير به مجلس ارائه داد ولي مجلس كمك كرد تا خارج از نوبت اين لايحه تصويب شود.

 

 

تعداد بازدید : 905

ثبت نظر

ارسال