Fa En چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 ساعت 14 و 46 دقیقه

تصاویری که رئيس تلويزيون بحرين را برکنار کرد

تصاویری که رئيس تلويزيون بحرين را برکنار کرد

مراکز راي‌گيري خالي بود و تلويزيون بحرين در اخبار ساعت 3 بعدازظهر روز شنبه تصاويري واقعي را از اين مراکز نشان داد که به دنبال آن رئيس تلويزيون بحرين به دليل آنکه تصاويري ساختگي از اين انتخابات پخش نکرد، از کار برکنار شد.

>

سه شنبه 5 مهر 1390 ساعت 17:4

دبيرکل جمعيت وفاق ملي اسلامي بحرين از برکناري رئيس تلويزيون اين كشور به دليل پخش تصاويري واقعي از مراکز خالي راي‌گيري انتخابات ميان دوره‌اي بحرين خبر داد.

به گزارش العالم شيخ علي سلمان، دبيرکل جمعيت وفاق ملي اسلامي بحرين در گفت‌وگو با شبکه فرانس 24 اظهار داشت: در روز انتخابات هيچ نشانه‌اي از فضاي انتخاباتي در بحرين وجود نداشت، حتي در برخي نقاط مردم تظاهرات کردند که در نهايت با حمله نيروهاي سرکوب‌گر آل خليفه روبرو شدند.

وي افزود: مراکز راي‌گيري خالي بود و تلويزيون بحرين در اخبار ساعت 3 بعدازظهر روز شنبه تصاويري واقعي را از اين مراکز نشان داد که به دنبال آن رئيس تلويزيون بحرين به دليل آنکه تصاويري ساختگي از اين انتخابات پخش نکرد، از کار برکنار شد.

بر اساس گزارش پايگاه اطلاع‌رساني شبکه العالم، شيخ علي سلمان تاکيد کرد: انتخابات کاملا تحريم شد و نسبت مشارکت مردمي از 10 درصد فراتر نمي‌رود، اين امر بيانگر آن است که انتخابات امروز برخلاف خواست مردم برگزار شده است.

تعداد بازدید : 891

ثبت نظر

ارسال