Fa En شنبه 8 اردیبهشت 1403 ساعت 22 و 4 دقیقه

بامداد چهارشنبه در ملاءعام؛ عامل قتل «روح‌الله داداشي» به دار مجازات آويخته شد

بامداد چهارشنبه در ملاءعام؛  عامل قتل «روح‌الله داداشي» به دار مجازات آويخته شد

عامل قتل «روح‌الله داداشي» ـ قوي‌ترين مرد ايران ـ لحظاتي قبل در ملاء‌عام به دار مجازات آويخته شد.

>

چهارشنبه 30 شهریور 1390 ساعت 18:22

ساعت 11:45 شامگاه شنبه ـ 25 تيرماه ـ ماموران كلانتري 39 گلشهر از طريق تماس مردمي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 در جريان وقوع يك درگيري خونين در تقاطع خيابان گلزار كرج قرار گرفتند و بلافاصله در محل حادثه حضور يافتند.

در بررسي‌هاي ابتدايي به دستور بازپرس ويژه قتل كرج مشخص شد كه سرنشينان دو دستگاه خودروي سواري با يكديگر درگير شده‌اند و يك نفر از سه سرنشين يك دستگاه خودروي پرايد مشكي‌رنگ، راننده خودروي ديگر را با وارد آوردن ضربات چاقو به ناحيه گردن و سينه مجروح كرده كه فرد مضروب به بيمارستان شهيد مدني كرج انتقال يافته اما تلاش پزشكان نتيجه‌بخش نبوده و اين جوان بر اثر شدت جراحات وارده از پاي درآمده است.

تحقيقات بعدي نشان داد كه مقتول، «روح‌الله داداشي» از قوي‌ترين مردان ايران بوده است.

بر اساس اين گزارش، تحقيقات ماموران براي واكاوي زواياي پنهان جنايت آغاز شد و آنان در اولين گام دريافتند كه اين حادثه در حالي رخ داده که شركت‌كنندگان در نزاع حين رانندگي با داداشي درگيري لفظي پيدا كرده‌اند و پس از درگيري فيزيكي، قوي‌ترين مرد ايران به ضرب چاقوي يكي از سه سرنشين خودروي پرايد از پاي درآمده است.

با توجه به اظهارات شاهدان حادثه و انجام تحقيقات گسترده اطلاعاتي، در كمتر از 24 ساعت هويت و مخفيگاه سه متهم شناسايي و در دو عمليات جداگانه، هر سه نفر در حالي كه قصد داشتند از استان تهران خارج و متواري شوند، دستگير شدند.

پس از دستگيري، متهم اصلي به نام «عليرضا ملاسلطاني» به قتل اعتراف كرد و سپس در دادگاه كيفري استان البرز به قصاص محكوم شد كه اين راي بامداد چهارشنبه ـ 30 شهريورماه ـ با گذشت حدود دو ماه از وقوع قتل، در محل جنايت واقع در 45 متري گلشهر، خيابان پونه غربي در ملاءعام به مرحله اجرا درآمد.

تعداد بازدید : 664

ثبت نظر

ارسال