Fa En چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 ساعت 20 و 3 دقیقه

بالاخره جاسبی رفتنی شد

بالاخره جاسبی رفتنی شد

یکشنبه 27 شهریور 1390 ساعت 21:11

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر کردند که وزیر علوم با تشکیل جلسه هیئت امنای این دانشگاه رئیس پیشنهادی دانشگاه آزاد را به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کند.

جلسه 696 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست احمدی‌نژاد برگزار شد.
محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این مطلب اظهار داشت: در این جلسه پیرو مباحث گذشته پیرامون دانشگاه آزاد اسلامی، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر کردند که وزیر علوم با تشکیل جلسه هیئت امنای این دانشگاه رئیس پیشنهادی دانشگاه آزاد را به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کند.
طراحی سازکارهای لازم و مناسب درخصوص افزایش ظرفیت دکتری
مخبر در ادامه گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین به‌منظور اجرای مطلوب و بهتر تصمیم شورا درخصوص افزایش ظرفیت دکتری مقرر کرد جلسه‌ای با محوریت دبیر شورای عالی با حضور اعضای شورا و اساتید و صاحب‌نظران برگزار شود و سازکارهای لازم و مناسب برای این مهم در اسرع وقت طراحی شود.
پیشنهاد عمومی شدن رشته‌های تحصیلی پیش از ورود به دانشگاه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در خاتمه از بحث و بررسی بخش پایانی سند تحول نظام آموزشی در جلسه امشب خبر داد.
وی اضافه کرد: در این زمینه اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی روی مسئله لزوم و یا عدم لزوم تفکیک تخصصی رشته‌های تحصیلی پیش از ورود به دانشگاه مباحثی را مطرح کردند.
مخبر دزفولی تصریح کرد: قرار شد جلساتی در این زمینه در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شده و نتیجه نهایی درخصوص عمومی شدن رشته‌های تحصیلی پیش از ورود دانشگاه اعلام شود و در جلسه آینده تصویب سند تحول نظام آموزشی به اتمام برسد.

تعداد بازدید : 746

ثبت نظر

ارسال