Fa En جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 14 و 54 دقیقه

با تصويب دولت؛ عوارض صادراتى شمش چدن حذف شد

با تصويب دولت؛  عوارض صادراتى شمش چدن حذف شد

بر اساس مصوبه هيئت وزيران، عوارض صادراتي ضايعات و قراضه آهن، شمش آهن و ضايعات و قراضه ساير فلزات 30 درصد تعيين شده بود كه بر اساس مصوبه جديد دولت، عوارض صادراتى شمش چدن از اين موارد حذف مي‌شود د

دوشنبه 27 دی 1389 ساعت 20:51
بر اساس مصوبه هيئت وزيران، عوارض صادراتي ضايعات و قراضه آهن، شمش آهن و ضايعات و قراضه ساير فلزات 30 درصد تعيين شده بود كه بر اساس مصوبه جديد دولت، عوارض صادراتى شمش چدن از اين موارد حذف مي‌شود
دولت در راستاي حمايت از توليدات داخلي و با هدف تسهيل در امر صادرات توليدات داخلي مازاد بر نياز كشور، با حذف عوارض صادراتى شمش چدن موافقت كرد.
برپايه اين گزارش، وزيران عضو كميسيون ماده(1) آيين نامه اجرايي قانون مقررات صادرات و واردات، به استناد اصل يكصد و سي و هشتم قانون اساسي با حذف عوارض صادراتى شمش چدن موافقت كردند.
گفتني است دولت در تصويب نامه شماره " 97378/ت40439 ك"، عوارض صادراتي ضايعات و قراضه آهن، شمش آهن و ضايعات و قراضه ساير فلزات را 30 درصد تعيين كرده بود كه بر اساس مصوبه جديد دولت، عوارض صادراتى شمش چدن از اين موارد حذف مي‌شود.
همچنين بر اساس مصوبه قبلي دولت، شمش آهن حاصل از قراضه و سنگ آهن داخلي، شمش آهن حاصل از سنگ آهن و كنستانتره وارداتي و شمش ساير فلزات صرف نظر از مواد اوليه توليد آنها مشمول عوارض صادراتي نمي‌شود.
اين مصوبه پس از تاييد رئيس جمهور، از سوي معاون اول رئيس‌جمهور براي اجرا ابلاغ شده است.

تعداد بازدید : 899

ثبت نظر

ارسال