Fa En یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 ساعت 23 و 15 دقیقه

اوباما حلول ماه رمضان را تبريك گفت

اوباما حلول ماه رمضان را تبريك گفت

اوباما در بيانيه اش ، رمضان را ماه زمان ژرف انديشي و فداكاري دانست و گفت: همانند اديان ديگر ، روزه گرفتن براي تقويت معنويت ، انضباط و آگاهي از رحم و عطوفت پروردگار به كار مي رود.

سه شنبه 11 مرداد 1390 ساعت 19:24

 در حالي كه قتل وكشتار مسلمانان درعراق و افغانستان توسط ارتش آمريكا ادامه دارد؛ باراك اوباما در شروع ماه مبارك رمضان در پيامي ضمن تبريك اين ماه خواستار كمك مردم به قربانيان قحطي و خشكسالي در افريقا شد. به گزارش ایرنا اوباما در بيانيه اش ، رمضان را ماه   زمان ژرف انديشي و فداكاري دانست و گفت: همانند اديان ديگر ، روزه گرفتن براي تقويت معنويت ، انضباط و آگاهي از رحم و عطوفت پروردگار به كار مي رود.  وي افزود :   روزه گرفتن همچنين ياد آور اهميت كمك كردن به افراد كم اقبال تر است . ارزيابي هاي دل گيرانه از ضايعات جاني و تصاوير خانواده ها و كودكان در سومالي و شاخ افريقا كه براي بقاي خود دست و پا مي زنند وظيفه انساني مشترك را ياد آوري و ما را وادار مي كند اقدامي انجام دهيم .  

اوباما گفت :  اكنون زمان آن فرا رسيده تا ملت ها و مردمان در كنار هم با حمايت و كمك خود به تلاش هاي امداد جاري مانع از يك فاجعه به مراتب قاجعه آميز تر شوند.   چنين زمان هايي به ما درسي را كه تمام اديان بزرگ از جمله اسلام مي دهد ياد آوري مي كند و آن اين است كه با ديگران چنان كن كه خواهي با تو چنان كنند.  

تعداد بازدید : 823

ثبت نظر

ارسال