Fa En جمعه 14 اردیبهشت 1403 ساعت 14 و 3 دقیقه

انتقاد پوتین از پخش تصاویر قتل قـذافی!

انتقاد پوتین از پخش تصاویر قتل قـذافی!

نخست‌وزیر روسیه در نشست شورای هماهنگی جبهه سراسری مردمی این کشور، اظهار کرد: تقریبا تمام اعضای خانواده قذافی را کشتند و جنازه وی را در تمام شبکه‌های تلویزیونی جهان نشان دادند. بدون بیزاری نمی توان این چیزها را تماشا کرد! این چیست؟

  

>

شنبه 7 آبان 1390 ساعت 17:32

ولادیمیر پوتین چگونگی پخش گزارش‌ها درباره قتل معمر قذافی از سوی رسانه‌های گروهی جهان و نشان دادن تمام جزئیات کشته‌شدن دیکتاتور سابق لیبی را مورد نکوهش قرار داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی - خبری ایران بالکان (ایربا) به نقل از خبرگزاری فرانسه، ولادیمیر پوتین، نخست‌وزیر روسیه در نشست شورای هماهنگی جبهه سراسری مردمی این کشور، اظهار کرد: تقریبا تمام اعضای خانواده قذافی را کشتند و جنازه وی را در تمام شبکه‌های تلویزیونی جهان نشان دادند. بدون بیزاری نمی توان این چیزها را تماشا کرد! این چیست؟

نخست وزیر روسیه افزود: تصاویر نشان می‌دهد که تمام پیکر قذافی آغشته به خون بوده و وی زخمی و هنوز زنده است که کارش را تمام می‌کنند. رسانه‌ها تمام این صحنه‌ها را پخش کردند.

معمر قذافی روز 20 اکتبر در نزدیکی زادگاه خود، شهر سرت کشته شد. برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که وی هنگام تلاش برای خروج از حلقه محاصره، بر اثر بمباران هوایی دچار جراحات خفیفی شده و مخفی گردیده اما انقلابیون وی را پیدا کرده، مورد شکنجه قرار داده و سپس کشتند.

این در حالی است که مقامات شورای ملی انتقالی لیبی و دولت موقت این کشور این روایت را رد می‌کنند. 

   

  

تعداد بازدید : 1138

ثبت نظر

ارسال