Fa En یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 ساعت 5 و 44 دقیقه

اسراييل تا پاييز به ايران حمله مي كند اما آخر و عاقبتش را کسی نمی داند

اسراييل تا پاييز به ايران حمله مي كند اما آخر و عاقبتش را کسی نمی داند

نیروی کافی برای جنگیدن با ایران نداریم

دوشنبه 27 تیر 1390 ساعت 21:41

تحلیل مقام سابق سيا از طرح تل آویو برای به حاشیه راندن موضوع رسمیت فلسطین در سازمان ملل

اوباما در حال آمادگي راي شركت در انتخابات رياست جمهوري در سال آينده است و اسراييل كاملا از كنترل خارج شده است . چه اتفاقي خواهد افتاد اگر ايالات متحده به يكباره ببيند 100 هواپيماي جنگنده اسراييل بر فراز عراق در پرواز بوده و در حال حركت به سمت ايران هستند؟ ... ایرانی ها دوست دارند با ما ( آمريكا ) در بحرين ، عراق ، عربستان سعودي و هر نقطه ديگري در منطقه كه مي توانند بجنگند. استراتژي آنها بر مبناي دفاع نامتقارن طراحي شده است.

يك افسر سابق سازمان سيا پيش بيني كرد كه احتمالا رژيم اسراييل در ماه سپتامبر و تا پيش از آغاز پاييز به تاسيسات هسته اي ايران حمله خواهد كرد.
"رابرت باير" افسر سابق سيا ، نويسنده و تحليلگر مسايل بين المللي در يك برنامه تلويزيوني در لوس آنجلس با ادعاي مطلب فوق گفت كه احتمالا هراس تل آويو از مطرح شدن موضوع به رسميت شناختن فلسطين در سازمان ملل در اجلاس سالانه مجمع عمومي دليل حمله اسراييل براي تحت الشعاع قرار دادن اين موضوع خواهد بود.
وي در اين باره با اشاره به مخالفت هاي مئير داگان رييس سابق سازمان جاسوسي اسراييل ( موساد) و نيز رابرت گيتس وزير مستعفي دفاع آمريكا ، گفت كه با رفتن اين دو چهره مخالف حمله به ايران از دولت هاي اسراييل و آمريكا راه براي حاميان  حمله هموار شده است.

 

تعداد بازدید : 1062

ثبت نظر

ارسال