Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 2 و 21 دقیقه

احمدی‌نژادحق‌دارد انتقادنسبت‌به‌مشایی ‌را نپذیرد

احمدی‌نژادحق‌دارد انتقادنسبت‌به‌مشایی ‌را نپذیرد

عضو موسس جبهه پایداری درخصوص علاقه احمدی‌نژاد به مشایی گفت: این علاقه همچون مادری است که پسرش دلداده دختری شده که هیچ سنخیتی با هم ندارند و مادر مستاصل شده که دختر چه جادو و جنبلی کرده. در حالی که جادویی در کار نیست و محبت و اطاعت باعث دلدادگی است.

>

شنبه 21 آبان 1390 ساعت 23:51

مهدی کوچک‌زاده عضو موسس جبهه پایداری در نشست پرسش و پاسخ جبهه پایداری که عصر امروز (پنج‌شنبه) در سالن الزهرای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، در پاسخ به سؤالی مبنی بر دلیل علاقه احمدی‌نژاد به مشایی، اظهار داشت: بهترین دلیل احمدی‌نژاد به مشایی خدمتی است که وی در طول شبانه‌روز به احمدی‌نژاد می‌کند.

این عضو جبهه پایداری با بیان اینکه بارها با گوش خود شنیدم که احمدی‌نژاد می‌گفت مشایی از صبح تا نیمه‌شب کار می‌کند و در آخر هم می‌پرسد کار دیگری نداری؟ افزود: این بهترین دلیل برای علاقمند بودن احمدی‌نژاد به مشایی است تا حدی که بتوان گفت حق دارد انتقاد نسبت به وی را نپذیرد. در حالی که بسیاری به احمدی نژاد ناسزا می‌گویند.

وی در ادامه در خصوص علاقه احمدی‌نژاد به مشایی گفت: این علاقه همچون مادری است که پسرش دلداده دختری شده که هیچ سنخیتی با آنها ندارد و مادر مستاصل شده که نمی‌دانم این دختر چه جادو و جنبلی کرده است. در حالی که جادویی در کار نیست بلکه محبت و اطاعت باعث دلداگی او است.

کوچک‌زاده در پاسخ به سؤالی در خصوص ورود کالاهای چینی به ایران و خسارت به تولیدات ایرانی افزود: یکی از برنامه‌های رئیس‌جمهور اصلاح امور گمرکی است.

وی همچنین در پاسخ به سوالاتی درباره سرمایه‌ صادق محصولی و علت حضور وی در جبهه پایداری توضیح داد: منطق این سؤال زیر سؤال است. زیرا ما مدعی تبعیت از اصول در جبهه پایداری هستیم.

این عضو موسس جبهه پایداری با تاکید بر اینکه اصلاً و به هیچ عنوان قصد قیاس ندارم، یادآور شد: زمانی برخی رسانه‌ها هم آیت‌الله شهید بهشتی را کارخانه‌دار و سرمایه‌دار معرفی می‌کردند و تا او را بکوبند منطق این سؤال اشکال دارد؛ زیرا باید سؤال کنم که ثروتمندانی مانند زهیر در سپاه امام حسین(ع) چه می کردند، از سوی دیگر صدها پابرهنه در سپاه یزید بودند.

کوچک زاده تاکید کرد: اگر کسی امروز بپرسد چرا با محصولی همراهی می‌کنی خواهم گفت بر اساس داشته‌های خود و نه بر اساس گفته‌های برخی سایت‌ها آنچه از وی دیده‌ام در راستای تبعیت از رهبر معظم انقلاب بوده است. با او همکاری می‌کنیم و بر این همکاری افتخار می‌کنیم لذا منطق ما این است.

وی در ادامه در خصوص بحث مشایی گفت: ما اصولا هر حرکت، سخنی و اقدامی که موجب ایجاد حاشیه بر دولت شود و او را در از خدمتگذاری بازدارد را،  چه از درون دولت و چه از بیرون دولت باشد، محکوم می‌کنیم.

این نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به حاضران گفت: برخی امروز این سؤالات را به جامعه‌ القا می‌کنند در حالی که باید توجه کنید که جبهه پایداری زمانی اعلام موجودیت کرد که از طرف برخی افراد در دولت حرکات حاشیه‌ای تشدید شد و شبهاتی ایجاد کردند لذا ما مجبور شدیم نشان دهیم که ما برای افراد سینه نمی‌زنیم، بلکه بر اساس آرمان‌ها و ارزش‌ها که در دولت بود و هست حمایت می‌کردیم.

کوچک زاده افزود: امروز هم از آن آرمان‌ها که در راس آن تبعیت از ولایت فقیه است حمایت می‌کنیم و بر آن پایداریم. حال هر چه می خواهند به ما فحش بدهند و دروغ نسبت بدهند و تهمت بزنند.

 

تعداد بازدید : 903

ثبت نظر

ارسال