Fa En دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 ساعت 3 و 3 دقیقه

احمدی نژاد به چه کسی آقای رئیس گفت

احمدی نژاد به چه کسی آقای رئیس گفت

تقریبا کسی نفهمید که منظور رئیس جمهور از "آقای رئیس" چه کسی بوده است اما گمانه زنی ها در این باره باعث شده که منابع خبری هریک دریافت خاص خود را بیان کنند.

دوشنبه 16 خرداد 1390 ساعت 17:13

به نقل از جهان، سخنرانی محمود احمدي نژاد، رئیس جمهور، که جمعه شب در مراسم بيست و دومين سالگرد ارتحال امام راحل در جوار بارگاه آن بزرگوار ایراد شد، از همان ابتدا با شعارهای یکپارچه حاضران همراه بود.

زائران امام خمینی(ره) گرچه در آغاز حضور رئیس جمهور در جایگاه شعار "مشایی حیا کن، احمدی رو رها کن" سر دادند اما در ادامه، هر یک از مواضع ضداستکباری او را با شعارهای پی در پی خود تایید می کردند.

در بخشی از مراسم که شعارها گستردگی بیشتری پیدا کرد، احمدی نژاد با لبخندی که بر لبش نقش بست خطاب به فردی اظهار داشت: "مخلص آقای رئیس هم هستیم، نوبت شما هم میشود. من همه شما را دوست دارم و نوکر همه شما هم هستم".
تقریبا کسی نفهمید که منظور رئیس جمهور از "آقای رئیس" چه کسی بوده است اما گمانه زنی ها در این باره باعث شده که منابع خبری هریک دریافت خاص خود را بیان کنند.
سایت خبرآنلاین در این باره ادعا کرده که رئیس جمهور به فرد خاصی اشاره نداشته است. این سایت نوشته است: وقتی شعارها کمی بیشتر شد، او بی آنکه به شخص خاصی اشاره داشته باشد، اظهار داشت: «مخلص آقای رئیس هم هستیم! نوبت شما هم میشود!».
سایت انتخاب هم نوشته احمدی نژاد شخص مورد نظرش را "تهدید" کرده است. این سایت حتی ادعا کرده است که "خطاب احمدی نژاد، یک مداح بوده است: سعید حدادیان، حامی شدید و البته سابق او که اینک به یکی از مخالفان جدی او تبدیل شده است."
به ادعای سایت مذکور "محمود احمدی نژاد ظاهراً قصد داشته با خطاب کردن حدادیان، شعار گروهی از مردم علیه خود را برنامه ریزی شده توسط این مداح عنوان کند."
از سوی دیگر، برخی از سایت های ضد انقلاب هم در ادعاهایی مشابه، این جمله رئیس جمهور را "معنادار" توصیف و عنوان کرده اند، احمدی نژاد با این سخن خواسته است بگوید شعارها برنامه ریزی شده است.

یکی از مخاطبان سایت جهان هم در کامنتی نوشته است: جمله "مخلص آقای رئیس هم هستیم"، اشاره به فردی داشت که در قالب نوشته ای خواستار دیدار با رئیس جمهور شده بود و دکتر احمدی نژاد با اشاره آن فرد را مشخص کرد.

تعداد بازدید : 1564

ثبت نظر

ارسال