Fa En پنجشنبه 27 اردیبهشت 1403 ساعت 16 و 38 دقیقه

احتمالا هفته آينده قيمت طلا افزايش مي‌يابد

احتمالا هفته آينده قيمت طلا افزايش مي‌يابد

چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 21:49

در روزهاي اخير از التهاب خريد كه ناشي ازافزايش قيمت بود كاسته شده است و بازار طلا روزهاي آرامي را پشت سر مي‌گذارد/ قيمت طلا تا روزهاي آينده افزايش نخواهد داشت.

رئيس اتحاديه طلا گفت: قيمت طلا تا روزهاي آينده افزايش نخواهد داشت اما ممكن است طي روزهاي هفته آينده ما با تغييراتي در قيمت اين كالاي زينتي مواجه شويم.
محمد كشتي آراي در گفت‌وگوبا خبرنگار ايلنا با بيان اين‌كه خوشبختانه با تدابير صورت گرفته در هفته اخير اندكي از التهاب قيمت طلا كاسته شده است گفت: با آرام شدن بازارهاي جهاني پس از تحولات شمال آفريقا ما شاهد راكد شدن قيمت طلا در كشور متاثر از كليه نقاط جهان هستيم.

وي افزود: اين روند تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و ممكن است پس از نماز ظهر روز جمعه در كشورهاي منطقه بازار طلا نيز دچار تحولاتي شود.

رئيس اتحاديه طلا در ادامه تصريح كرد: علاوه بر اين‌كه با توجه به نخستين تجربه توزيع شمش طلا در كشور نيز گمان مي‌كنم بازار طلا باوجود نزديك شدن به روزهاي پاياني سال افزايش قيمتي نداشته باشد.
وي افزود: به دليل كمبود شمش طلا در بازار و پاسخگويي به نياز مصرف‌كننده سكه رايج را ذوب مي‌كردند و در چرخه توليد قرار مي‌دادند كه اين امر به هيچ وجه به نفع كشور نبود اما در سال‌جاري به منظور جلوگيري از اين امر شمش طلا را وارد بازار كردند تا سكه‌اي كه سرمايه كشور محسوب مي‌شود در چرخه مصرف قرار نگيرد.

كشتي آراي افزود: در روزهاي اخير از التهاب خريد كه ناشي ازافزايش قيمت بود كاسته شده است و بازار طلا روزهاي آرامي را پشت سر مي‌گذارد.

تعداد بازدید : 1164

ثبت نظر

ارسال