Fa En یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 ساعت 0 و 10 دقیقه

احتمال مرگ‌تان در كجا بیشتر است؟

احتمال مرگ‌تان در كجا بیشتر است؟

 

سردار حسین رحیمی با بیان این كه تلاش‌های خوبی برای احداث پل‌های مكانیزه انجام شده شده گفت: متاسفانه بسیاری از شهروندان با وجود مكانیزه شدن پل‌های عابر پیاده از آن استفاده نمی‌كنند.

چهارشنبه 16 شهریور 1390 ساعت 19:34

این در حالی است كه از ابتدای سال 90 تاكنون بیشترین كشته‌‌شدگان و مجروحین تصادفات در زیر پل‌های عابر پیاده اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام اینكه بیشترین كشته‌شدگان حوادث رانندگی از ابتدای سال 90 تاكنون در زیر پلهای هوایی اتفاق افتاده است گفت: برخی پل‌های هوایی استانداردهای لازم را ندارند. 

سردار حسین رحیمی با بیان این كه تلاش‌های خوبی برای احداث پل‌های مكانیزه انجام شده شده گفت: متاسفانه بسیاری از شهروندان با وجود مكانیزه شدن پل‌های عابر پیاده از آن استفاده نمی‌كنند. این در حالی است كه از ابتدای سال 90 تاكنون بیشترین كشته‌‌شدگان و مجروحین تصادفات در زیر پل‌های عابر پیاده اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینكه برخی از این پل‌ها استانداردهای لازم را ندارند كه پلیس این موضوع را به مسئولان ذی ربط اعلام كرده است، گفت: برخی شهروندان در هنگام استفاده از این پل‌ها دچار مشكل می‌شوند زیرا این پل‌ها به گونه‌ای طراحی شده كه تردد برای كسانی كه مشكل جسمی و حركتی دارند دشوار است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران تاكید كرد: مشكل اصلی فقر قانونی برای برخورد با تخلفات عابرین پیاده است. آمارها نشان می‌دهد عابرین و موتور‌سیكلت‌ها اصلی‌ترین عوامل ایجاد تصادفات هستند زیرا این دو گروه تن به اجرای قوانین نمی‌دهند.

سردار رحیمی با بیان اینكه باید بسترهای لازم برای برخود قانونی با عابرین پیاده متخلف فراهم شود، گفت: صدور كارت ملی الكترونیک یكی از بسترهای مورد نیاز اعمال قانون است و پلیس مدت‌ها است پیگیر اجرایی شدن قوانین برای عابرین پیاده است.

 

تعداد بازدید : 751

ثبت نظر

ارسال