Fa En جمعه 28 اردیبهشت 1403 ساعت 15 و 34 دقیقه

اجراي 5 طرح در فاز 3 مجتمع آلومينيوم المهدي منطقه ويژه خليج فارس

اجراي 5 طرح در فاز 3 مجتمع آلومينيوم المهدي منطقه ويژه خليج فارس

معاون طرح و توسعه مجتمع آلومينيوم المهدي گفت: 5 طرح در فاز 3 مجتمع آلومينيوم المهدي به منظور توسعه اين واحد صنعتي در منطقه صنايع معدني خليج فارس در دست اقدام قرار دارد..

دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 0:30

معاون طرح و توسعه مجتمع آلومينيوم المهدي گفت: 5 طرح در فاز 3 مجتمع آلومينيوم المهدي به منظور توسعه اين واحد صنعتي در منطقه صنايع معدني خليج فارس در دست اقدام قرار دارد.

احمد حسين انتظار المهدي،معاون طرح و توسعه مجتمع آلومينيوم المهدي با اعلام اين خبر ، اظهار داشت: مجتمع آلومينيوم المهدي در سال 76 به منظور ايجاد اشتغال در منطقه و نياز کشور به اين صنعت احداث شده است که فاز 3 اين پروژه با توليد 300 هزار تن آلومينيوم در دست مطالعه قرار دارد.

وي تصريح کرد: در اين راستا 5 طرح در فاز 3 مجتمع آلومينيوم المهدي در دست اقدام است که شامل طرح انتقال مواد، طرح نيروگاه، طرح توسعه خط توليد آلومينيوم المهدي، طرح انتقال آنود و طرح ريخته گري است.

انتظار المهدي گفت: توليدات کارخانه آلومينيوم المهدي در سال 110 هزار تن در سال است که 85 درصد از اين توليدات به کشورهاي اروپايي و جنوب آسيا صادر مي شود.
وي افزود: در حال حاضر در مجتمع آلومينيوم المهدي 1200 نفر مشغول فعاليت هستند و فاز 2 اين کارخانه که با تکنولوژي روز همراه است با ظرفيت 147 هزار تن با نام آلومينيوم هرمزال مشغول فعاليت است.

تعداد بازدید : 818

ثبت نظر

ارسال