Fa En شنبه 15 اردیبهشت 1403 ساعت 4 و 41 دقیقه

آلومينيوم خوشبخت مي‌شود يا فجرسپاسي ؟

آلومينيوم خوشبخت مي‌شود يا فجرسپاسي ؟

ديدار برگشت تيم‌هاي فجرسپاسي شيراز و آلومينيوم هرمزگان در مرحله پلي‌‌‌‌آف ليگ دسته اول فردا برگزار مي‌شود.

سه شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 19:29

تيم‌هاي آلومينيوم هرمزگان و فجرسپاسي شيراز فردا از ساعت 17 براي مشخص كردن سومين تيم ليگ برتر در بندرعباس به مصاف هم مي‌روند.
ديدار رفت پلي‌‌‌آف ليگ دسته اول با برتري 2 بر صفر فجر سپاسي در شيراز به پايان رسيد.
دو تيم در بازي رفت ديداري پاياپاي و جذاب را به نمايش گذاشتند كه در پايان اين فجري ها بودند كه با استفاده از موقعيت‌هاي خود توانستند از امتياز ميزباني بهترين استفاده را كرده و با پيروزي با اختلاف 2 گل كار را به پايان برسانند.
همين موضوع باعث شده شاگردان كلانتري با خيالي آسوده و توشه‌اي پر قدم به بندرعباس بگذارند. مهم ترين امتياز براي تيم شيرازي همين گل نخوردن در بازي رفت محسوب مي‌شود و در صورتي كه فجر در بازي فردا هم بتواند دروازه ‌اش را بسته نگه دارد، اين تيم پس از يك سال دوري دوباره به ليگ برتر بازخوواهد گشت.
در آن سوي ميدان تيم بندرعباسي با هدايت بگوويچ نقشه‌هاي زيادي را براي برتري در اين ديدار تدارك ديده‌ است. مسابقه‌اي كه براي آلومينيوم حكم مرگ و زندگي را دارد و آنها مي‌خواهند با ديداري كاملاً هجومي سرنوشت‌شان را خود رقم بزنند، هرچند كه اگر بگوويچ بدون تفكرات دفاعي، فرمان بي محاباي حمله را صادر كند، بازي هجومي آلومينيوم مي‌تواند كار را در ضد حملات براي فجرسپاسي آسان تر كند.
با اين اوصاف و با توجه به پيروزي 2 بر صفر فجر در بازي رفت، شانس صعود اين تيم براي رسيدن به ليگ برتر بيشتر از آلومينيومي است كه با انديشه جبران 2 گل پا به ميدان مي‌گذارد.
فردا هر تيمي كه به ليگ برتر برسد جشن صعود را در كنار بندر برگزار مي‌كند.
پيش از اين تيم‌هاي داماش گيلان و مس سرچشمه كرمان به ليگ برتر صعود كرده بودند.

تعداد بازدید : 1056

ثبت نظر

ارسال