Fa En چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 ساعت 17 و 55 دقیقه

آتش سوزی انبار بزرگ کالا در مرکز تهران

آتش سوزی انبار بزرگ کالا در مرکز تهران

انبار بزرگ کالا موسوم به باغ انگوری در میدان محمدیه تهران ظهر دیروز طعمه حریق شد..

شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 21:4

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از اطلاع رسانی این حادثه در ساعت 11:43 دقیقه صبح امروز به سامانه 125، با توجه به اهمیت موضوع و احتمال گستردگی آتش سوزی، هم زمان ایستگاه های 4، 67 و 91 راهی محل حادثه شدند.

بنا به گفته افسر آماده منطقه یک آتش نشانی، حداقل 100 مترمربع از این انبار سرپوشیده و مملو از انواع پارچه طعمه شعله های آتش شده بود اما با تلاش آتش نشانان از سرایت آن به دیگر بخش های این انبار وسیع جلوگیری شد

نصراله نفر خاطر نشان کرد: آتش نشانان با بکارگیری 4 رشته لوله آبرسانی از جهات مختلف به کانون آتش حمله ور شده و این آتش سوزی را کاملا خاموش کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به دود گرفتگی ناشی از سوختن طاقه های پارچه در فضای داخلی انبار، گروهی از آتش نشانان علاوه بر لکه گیری این آتش سوزی، با استفاده از چند دستگاه هواکش قوی دود را از داخل انبار تخلیه کردند.  

این افسر آماده آتش نشانی در مورد علت این حادثه اظهار داشت: هنوز دلیل وقوع این آتش سوزی معلوم نیست و کارشناسان با خاموش شدن کامل آن، کار خود را برای یافتن علت و همچنین میزان خسارت وارده آغاز می کنند اما گمان می رود که چیدمان غلط کالاها، انبارداری غیر اصولی و نیز رعایت نکردن موازین ایمنی موجب بروز و گسترش این آتش سوزی شده باشد.

 به گفته وی، با بروز آتش سوزی دیگر در این انباردر سال های گذشته بخشی از انبار نابود شده بود.

تعداد بازدید : 731

ثبت نظر

ارسال