Fa En دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 ساعت 4 و 25 دقیقه

5 کاندیدا در انتظار مدیرعاملی بورس کالا

5 کاندیدا در انتظار مدیرعاملی بورس کالا

از میان بیش از 10 نامزد مدیرعاملی بورس کالای ایران بر سر 5 نامزد توافق اولیه صورت گرفته است كه انتظار می‌رود روز سه‌شنبه هفته جاری (فردا) مدیرعامل این شرکت که برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی را دنبال می‌کند، معرفی شود..

دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 22:59

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بورس 24، ائتلاف فولادی‌ها در هیات‌مدیره بورس کالا از جمله سرمایه‌‌گذاری معادن و فلزات، فولاد مبارکه و بانک ملت دو نامزد برای مدیرعاملی شرکت مجری مبادلات کالا در کشور معرفی کرده‌اند که یکی از این افراد مسلم دریه معاونت هماهنگی و نظارت ایمیدرو و دیگری حسین مدرس خیابانی عضو هیات‌مدیره فولاد خراسان است. همچنین علی‌اکبر‌ هاشمیان مدیرعامل کنونی به صورت مستقل برای مدیرعاملی بورس کالا کاندید شده و ائتلاف شستا، بهمن و صبا جهاد هم حسین ملاحسین آقا و پناهیان مدیرعامل کنونی سرمایه‌‌گذاری بهمن را برای این سمت معرفی کرده‌اند.

از سویی دیگر، خبر رسیده از آنجا که مدیرعامل بورس کالا نیاز به تايید صلاحیت حرفه‌ای توسط بورس دارد، شانس حسین ملاحسین آقا،حسین پناهیان و علی‌اکبر ‌هاشمیان برای تصدی این سمت بیشتر است، زیرا سابقه مدیریت بر نهادهای مالی را در کارنامه خود دارند.

در همین حال، با توجه به حضور فولادی‌ها در هیات‌مدیره بورس کالا ظاهرا آنها به دنبال معرفی کاندیدای خود برای مدیرعاملی این شرکت 10 میلیارد تومانی هستند.

اما گفته می‌شود پس از گذشت دو هفته از انتخاب هیات‌مدیره بورس کالا روز سه‌شنبه (فردا) مدیرعامل این شرکت که برنامه افزایش سرمایه 100 درصدی را دنبال می‌کند، معرفی می‌شود.در شرایطی محصولات پتروشیمی و کشاورزی در رینگ معاملاتی بورس کالا معامله می‌شود که این صنایع در مدیریت بورس کالای ایران سهم اندکی دارند.

 


تعداد بازدید : 863

ثبت نظر

ارسال