Fa En پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 ساعت 5 و 46 دقیقه

147 هكتار از اراضي اميرمنصور آريا در لرستان

147 هكتار از اراضي اميرمنصور آريا در لرستان

147هكتار زمين واگذار شده به شركت اميرمنصور آريا در لرستان خلع يد و به بيت المال بازگردانده شد.

>

دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 21:22

به گزارش بی باک،مدير كل بازرسي لرستان گفت: تيم مجرب و نفوذ ناپذير بازرسان اين اداره كل در روند انجام وظايف محوله با دست يافتن به سرنخ هايي موفق شدند با جمع آوري و بررسي مدارك مربوط به واگذاري 147 هكتار اراضي واگذار شده به يكي از شركت هاي وابسته به گروه اميرمنصور آريا به دليل ايرادهاي قانوني در واگذاري 157 هكتار موفق به خلع يد اين شركت از 147 هكتار از زمين هاي مذكور شدند.

عليرضا انصاري با بيان اين مطلب كه اراضي واگذار شده مذكور در سه شهر لرستان واقع است، گفت: در بروجرد 87 هكتار، دورود 50 هكتار و در ازنا نيز 10 هكتار زمين برخلاف قانون به شركت موصوف واگذار شده است.

وي گفت: اسناد مالكيت اراضي ياد شده، به نام شركت گروه آريا صادر شده كه به لحاظ ايرادات اساسي به نحوه واگذاري و عدم رعايت مقررات و ضوابط تامين حقوق دولت، نحوه واگذاري خلاف قانون تشخيص داده شده و مالكيت گروه موسوم به اميرمنصور آريا بر اراضي ياد شده، خلع شد.

مدير كل سازمان بازرسي لرستان گفت: براي رسيدگي به موارد مشابه در ساير شهرهاي لرستان اين سازمان مشغول انجام وظايف قانوني خويش است.

لازم به يادآوري است اراضي ياد شده از سال 87 در راستاي عنايت و سفارش مسئولان استان به گروه اميرمنصور آريا واگذار شده است.

تعداد بازدید : 728

ثبت نظر

ارسال