Fa En پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 ساعت 16 و 53 دقیقه

ریخته‌گران، درودگران، رنگرزان، ماشین‌فروشان به خارج از شهر ها منتقل می شوند

 ریخته‌گران، درودگران، رنگرزان، ماشین‌فروشان به خارج از شهر ها منتقل می شوند

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان از ارائه تسهیلات ویژه به صنوف آلاینده‌ای که به خارج از شهرها منتقل می‌شوند خبر داد..

چهارشنبه 26 مرداد 1390 ساعت 20:16

حسن رادمرد  در خصوص انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهرها اعلام کرد: در حال حاضر ساخت مجتمع های صنفی خارج از شهر در دستور کار قرار گرفته واین امر با جدیت پیگیری می‌شود. همچنین بر اساس دستور رئیس جمهوری، وزارت کشور و استانداری‌ها موظف به همکاری با این طرح شده‌اند.

رادمرد، با اشاره به فعالیت 22 مجتمع صنفی در کشور، تصریح کرد: در 11 استان مجتمع‌های صنفی دایر شده و در 21 استان دیگر نیز احداث مجتمع‌های صنفی از پیشرفت خوبی برخوردار است.

رئیس مرکز امور اصناف و بازرگانان افزود: با تکمیل این مجتمع‌ها صنوف آلاینده همچون ریخته‌گران، درودگران، رنگرزان، ماشین‌فروشان و ... در این مجتمع‌ها متمرکز شده و از امکانات آن بهره خواهند برد.

رادمرد در خصوص تهسیلات در نظر گرفته‌شده برای صنوفی که به خارج از شهر منتقل می‌شوند، خاطرنشان کرد: صنوف منتقل‌شده می‌توانند از زیرساخت‌های موجود همچون امتیازاتی همچون آب، برق، گاز، زمین، یارانه انرژی و سایر امکانات موجود در این مجتمع‌ها استفاده کنند.

رئیس مرکز امور اصناف با اشاره به امکان بهره‌مندی صنوف آلاینده متقاضی برای انتقال به خارج از شهرها از وام، تصریح کرد: صنوف متقاضی در تهران می‌توانند به انتخاب خود به یکی از مجتمع‌های صنفی در کرج، شهریار، چهاردانگه و یا سمنان منتقل شوند.

 

تعداد بازدید : 762

ثبت نظر

ارسال