Fa En شنبه 6 مرداد 1403 ساعت 13 و 56 دقیقه

اعلام آمادگی ایران برای انتقال دانش فنی استخراج عناصر استراتژیک به روسیه

اعلام آمادگی ایران برای انتقال دانش فنی استخراج عناصر استراتژیک به روسیه

باشگاه آلومینیوم: مشاور امور بین الملل ایمیدرو از اعلام آمادگی ایران برای انتقال دانش فنی استخراج عناصر استراتژیک به روسیه خبر داد.

دوشنبه 21 خرداد 1403 ساعت 10:33

به گزارش باشگاه آلومینیوم، فضل‌الله حیدری‌فرزان مشاوررامور بین الملل ایمیدرو در دیدار با معاون اقتصادی سفارت روسیه ضمن اعلام آمادگی ایران برای انتقال دانش فنی استخراج عناصر حیاتی و استراتژیک به این کشور گفت: ایران به دانش فنی استخراج عناصر حیاتی و استراتژیک همچون منیزیم، فسفات، تیتانیوم، پتاسیم، لیتیم و غیره از منابع بی کیفیت دست یافته آماده انتقال این دانش همراه با فناوری و دانش فنی تصفیه طلا از ناخالصی ها (تا درجه 999/ 99) و دانش فنی فناوری ایرانی تولید آهن اسفنحی ( PERED) به روسیه هستیم.

مشاور روابط بین الملل ایمیدرو با اشاره به ظرفیت های سرمایه گذاری ایران در بخش معدن و صنایع معدنی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران علاقه مند به همکاری با روس ها در زمینه های مختلف از جمله استخراج معادن برون مرزی در حوزه سنگ آهن، مس و غیره است.

وی در پایان این دیدار یادآورشد از روسیه برای همکاری و سرمایه گذاری در توسعه صنایع بالادستی و پایین دستی معدنی از جمله فولاد، مس، آلومینیوم و ... استقبال می کنیم.

منبع: ایمیدرو

تعداد بازدید : 534

ثبت نظر

ارسال