Fa En پنجشنبه 9 فروردین 1403 ساعت 20 و 47 دقیقه

سهمیه جدیدی برای واردات قراضه مس، آلومینیوم و فولاد به چین؛

سهمیه جدید برای واردات قراضه مس، آلومینیوم و فولاد به چین؛ چه نوع قراضه و با چه میزانی امکان ورود به چین را دارند؟

سهمیه جدید برای واردات قراضه مس، آلومینیوم و فولاد به چین؛  چه نوع قراضه و با چه میزانی امکان ورود به چین را دارند؟

باشگاه آلومینیوم: یکی از بخش های وزارت محیط زیست چین روز چهارشنبه اعلام کرد چین سهمیه جدیدی برای واردات 26 هزار و 566 تن قراضه مس عیار بالا صادر کرده است.

یکشنبه 22 دی 1398 ساعت 21:38

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از معدن نیوز، یکی از بخش های وزارت محیط زیست چین روز چهارشنبه 18 دی ماه اعلام کرد چین سهمیه جدیدی برای واردات 26 هزار و 566 تن قراضه مس عیار بالا صادر کرده است.

 چین همچنین سهمیه های 7544 تنی برای قراضه آلومینیوم و 3180 تنی برای واردات قراضه فولادی را اعلام کرده است.

از اینرو در لیست منتشر شده توسط دفتر مدیریت پسماند و مواد شیمیایی چین که بخشی از وزارت اکولوژی و محیط زیست است اجازه واردات جدید قراضه مس، آلومینیوم و فولاد داده شده است.

این سهمیه های جدید خلاف برنامه های چین در کاهش واردات قراضه می باشد چراکه چین به عنوان بزرگترین مصرف کننده فلزات جهان قرار بود مصرف قراضه را از جولای 2019 کاهش نماید و در همین راستا کاهش را تشدید کرد تا در سال 2020 واردات به کمترین میزان برسد اما اعطای مجوزهای جدید وارداتی می تواند این کشور را از برنامه های خود خارج کند.

این دومین بار در سال جاری است که چین مجوز واردات را قراضه صادر می کند که حجم آن البته نسبت به اولین مجوزها پایین تر می باشد.

اولین سهمیه صادر شده برای سال جاری توسط دولت چین در 23 دسامبر به تصویب رسید که شامل 270 هزار و 885 تن قراضه مس و 275 هزار و 465 تن قراضه آلومینیوم می باشد.

واحد بازیافت انجمن صنایع فلزات غیر آهنی چین در ماه نوامبر گفته بود، با تغییراتی که در واردات قراضه عیار بالا اعمال خواهد شد، در سال جاری شاهد قراضه مس و آلومینیوم با عیار بالا مطابق با استانداردهای جدید خواهیم بود.

 

تعداد بازدید : 1604

ثبت نظر

ارسال