Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 12 و 20 دقیقه

تصمیمات جدید در نورسک‌هیدرو به‌دلیل مشکلات مالی

تصمیمات جدید در نورسک‌هیدرو به‌دلیل مشکلات مالی

باشگاه آلومینیوم: شرکت نروژی نورسک‌هیدرو با توجه به مشکلات مالی اخیر به‌وجود آمده در این شرکت، تصمیمات جدیدی اتخاذ کرده است.

سه شنبه 26 شهریور 1398 ساعت 6:0

 واگذاری واحد اکستروژن در رومانی:

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم، در اواسط ماه سپتامبر، این شرکت اعلام کرد که طی توافقی با شرکت اتریشی همرر (Hammerer)، تصمیم به واگذاری واحد اکستروژن خود در رومانی گرفته است. انتظار می‌رود که طی سه‌ماهة پایانی سال ۲۰۱۹، این قرارداد تکمیل و انتقال صورت پذیرد.

شرکت هیدرو اکستروژن در رومانی، دارای ۲۰۰ نفر نیروی کاری بوده و سالانه ۲۰ هزار مترمربع پروفیل اکستروژن تولید می‌کند. این پروفیل‌ها بیشتر در صنایع ساختمانی کاربرد دارند.

نورسک‌هیدرو شرکتی است که دارای ۳۵ هزار نفر نیروی کاری در ۴۰ کشور مختلف جهان است و کار خود را از سال ۱۹۰۵ در نروژ آغاز کرده است. شرکت Hammerer آلومینیوم، تولیدکننده آلومینیوم و محصولات آلومینیومی است. این شرکت صاحب کارخانة تولید اکسترودهای آلومینیومی در بخش غربی رومانی است.

کاهش تولید نورسک‌هیدرو در آلمان:

 شرکت نروژی نورسک‌هیدرو در اواسط ماه سپتامبر اعلام کرد که ظرفیت تولید خود را در آلمان کاهش خواهد داد. این تصمیم نورسک‌هیدرو موجب خواهد شد که ۷۰۰ نفر نیروی کاری، شغل خود را از دست بدهند. این شرکت اظهار داشته که واحد تولید فویل خود را برای شروع تعطیل خواهد کرد. ضرر ناشی از این تصمیم ۱۶۰ میلیون یورو (۱۷۷ میلیون دلار) خواهد بود. به‌گفته این شرکت، هزینة نگهداری از واحد تولید فولاد در آلمان بالاست و همزمان رقابت در بازار افزایش یافته و این مسأله موجب شده است که شرکت تصمیم به تعطیلی واحد فویل خود بگیرد. این شرکت تصمیم دارد با کاهش ساعت کاری کارمندان، از اخراج آنها جلوگیری کند.

تعداد بازدید : 964

ثبت نظر

ارسال