Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 19 و 17 دقیقه

مدیرعامل ایرالکو: با تکیه بر نیروی متخصص، می‌توانیم از تحریم عبور کنیم

مدیرعامل ایرالکو: با تکیه بر نیروی متخصص، می‌توانیم از تحریم عبور کنیم

باشگاه آلومینیوم: احمد مجیدی گفت: تحریم ها نه تنها تأثیر سوئی بر ما ندارد، بلکه باعث تقویت و پیشرفت ملت ماست و چنانچه خطری ما را تهدید کند، همگی تا پای جان در صحنه خواهیم بود و جوانانی به میدان خواهند آمد که در همین انقلاب پرورش پیدا کرده اند و حتی بهتر از نسل ما، از این مملکت و انقلاب، صیانت و حراست خواهند کرد.

یکشنبه 25 فروردین 1398 ساعت 22:32

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از فلزات آنلاین و به نقل از ایرالکو، احمد مجیدی، مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران در خصوص تحریم های اخیر آمریکا علیه ایران گفت: ملت بزرگ ایران همیشه ثابت کرده که حتی اگر در داخل کشور، با برخی مشکلات روبرو بوده است، اما در مواجهه با دشمن بیگانه، متحد و یکپارچه صف آرایی نموده و اجازه ی کوچکترین تعرض را به هیچ دشمنی نخواهد داد و هم اینک نیز کمک های همه ی آحاد مردم شریف ایران، به هموطنان عزیز سیل زده در کنار نیروهای جان بر کف ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، گویای یک عزم راسخ ملی برای رویارویی با هر نوع مشکل در کشور عزیزمان، ایران است.

مهندس مجیدی در خصوص چگونگی مواجهه با تحریم‌ها در شرکت آلومینیوم ایران نیز بیان کرد: در حال حاضر در تحریم‌هایی به سر می بریم که هیچ گاه به این شدت نبوده و ما باید بهترین و هوشمندانه‌ترین تدابیر را برای مقابله با آن به کار ببندیم. اما اینجانب قاطعانه عرض می‌کنم که ما در این شرایط باید به دنبال شکوفایی و بهره‌گیری از توان داخلی باشیم.

وی افزود: به عنوان مثال، ما حتماً می توانیم با تکیه بر تخصص نیروی کار ماهر شرکت؛ خطوط ۴۰۰ کیلو آمپر را در ایرالکو ایجاد کنیم، حتی اگر در چندین مرحله، موفقیت کامل را به دست نیاوریم. خوشبختانه اکثریت همکاران ما افرادی هستند که توان داخلی را باور دارند و با بنده هم عقیده می‌باشند که ما می‌توانیم. تنها مسأله‌ای که باید توجه ویژه به آن داشته باشیم این است که برای صرف فعل خواستن و توانستن، نیاز به جرأت و جسارتی داریم که باید آن را ایجاد کنیم و با توکل به خداوند متعال، رو به جلو حرکت کنیم.

 

تعداد بازدید : 1299

ثبت نظر

ارسال