Fa En شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 10 و 21 دقیقه

کوتاه از بازار آلومینیوم: افزایش تولید آلومینیوم واحد ذوب قزاقستان در نیمة نخست سال/ یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش تقاضای آلومینیوم، بخش خودروسازی است

کوتاه از بازار آلومینیوم: افزایش تولید آلومینیوم واحد ذوب قزاقستان در نیمة نخست سال/ یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش تقاضای آلومینیوم، بخش خودروسازی است

سه شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 23:32

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم به‌نقل از هوشمندنیوز، تولید آلومینیوم اولیه در واحد قزاقستان (KAS)، بخشی از گروه منابع اروپا-آسیا ERG، طی نیمة نخست سال جاری با 4/2 درصد رشد، از 127 هزار تن به 130 هزار تن رسید.

این شرکت اعلام کرده است که علاوه بر افزایش تولید، که صادرات آلومینیوم اولیه با 2/5 درصد افزایش نسبت به نیمة نخست 2018 از 116 هزار تن به 122 هزار تن افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت نورسک‌هیدرو: یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش تقاضای آلومینیوم، بخش خودروسازی است

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم به‌نقل از هوشمندنیوز، شرکت نورسک‌هیدرو، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آلومینیوم در جهان اعلام نموده که سود شرکت در سه‌ماهة دوم سال جاری 101 میلیون دلار (875 میلیون کرون نروژ) کاهش داشته است. به‌گفتة شرکت نورسک‌هیدرو مهم‌ترین عامل کاهش سود، کاهش قیمت آلومینیوم به‌همراه محدودیت در تولید و حملات سایبری بوده است.

به‌گفتة شرکت نورسک‌هیدرو، کاهش تقاضا در بخش ساختمان‌سازی و خودروسازی، بالاخص در بخش خودروسازی موجب کاهش تقاضا در بازار شده است. درحال‌حاضر صنعت خودروسازی با توجه به معضلات اقتصادی حاکم بر بازار، همانند سایر صنایع، با رکود مواجه است و کاهش تقاضا برای فلز آلومینیوم از طرف صنایع خودروسازی ضربة بزرگی به این صنعت وارد کرده است.

تعداد بازدید : 909

ثبت نظر

ارسال