Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 22 و 6 دقیقه

چین در ماه آوریل ۵.۶۵ میلیون تن آلومینا تولید کرد

چین در ماه آوریل ۵.۶۵ میلیون تن آلومینا تولید کرد

باشگاه آلومینیوم: میانگین روزانه تولید آلومینای چین در ماه آوریل حدود ۲.۶۱ درصد نسبت به ماه گذشته رشد داشت و کل تولید ماه به ۵.۶۵ میلیون تن رسید. با این وجود، میانگین روزانه تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشت.

سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 12:27

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از فلزات آنلاین و به نقل از SMM، چین در ماه آوریل حدود ۵.۶۵ میلیون تن آلومینا تولید کرد که شامل ۵.۴ میلیون تن آلومینای گرید متالورژیکی بود؛ میانگین تولید روزانه در ماه آوریل به ۱۷۹ هزار و ۸۰۰ تن رسید که نسبت به ماه مارس رشد ۲.۶۱ درصدی داشت، اما نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۷.۰۷ درصد افت داشت. تولید آلومینای گرید متالورژیکی در ۴ ماه نخست سال به ۲۱.۵۶ میلیون تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸.۶۱ درصد کاهش داشت.

قیمت آلومینا پس از رسیدن به سطح کمینه حمایتی در ماه آوریل، بازیابی نسبی داشته است. این عامل به همراه وقفه خفیف‌تر تولید در استان شانشی و هنان پس از کاهش تاثیر کروناویروس، باعث افزایش میانگین تولید روزانه در آوریل شد. افزایش تولید، باعث جبران کاهش تولید شرکت‌های SPIC Shanxi Aluminium، Luoyang Wanji و Chongqing Bosai شد که از بوکسیت وارداتی استفاده می‌کردند.

انتظار می‌رود که تولید آلومینای گرید متالورژیکی در ماه مِی به ۵.۵۳ میلیون تن برسد و میانگین تولید روزانه به ۱۷۸ هزار تن کاهش یابد که عمدتا به دلیل کاهش تولید در پالایشگاه‌های شمال چین مانند چینالکو در شانشی خواهد بود که بوکسیت وارداتی مصرف می‌کنند. در اوایل ماه مِی، ظرفیت عملیاتی تولید آلومینای گرید متالورژیکی حدود ۶۵.۰۸ میلیون تن ارزیابی شده است.

 

تعداد بازدید : 1071

ثبت نظر

ارسال