Fa En شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 14 و 16 دقیقه

چالکو شرکت آلومینیوم چین 10 درصد از ظرفیت آلومینای خود را از مدار خارج می کند

چالکو شرکت آلومینیوم چین 10 درصد از ظرفیت آلومینای خود را از مدار خارج می کند

باشگاه آلومینیوم: شرکت آلومینیوم چین (Chalco) اعلام کرد که "تولید انعطاف پذیر (Flexible Production) " که یک استراتژی جدید برای کاهش تولید در شرایط کرونا است و کم کم در صنایع مختلف جهان الگوسازی می شود، را پیاده و اجرا خواهد کرد و در سه خط تولید آلومینا حدود 10 درصد از کل ظرفیت خود را کاهش می دهد.

سه شنبه 17 تیر 1399 ساعت 12:36

باشگاه آلومینیوم به نقل از رویترز، براساس گزارش سالانه این شرکت، چالکو بزرگترین تامین کننده آلومینا در جهان است. آلومینا به عنوان ماده اولیه تولید آلومینیوم است.

شرکت مذکور که دارای ظرفیت 18.86 میلیون تن در سال است در سال 2019 بالغ بر 13.8 میلیون تن آلومینا تولید کرد.

میانگین قیمت آلومینا در چین بیش از 10 درصد از پایین ترین سطح 4 ساله در آوریل به 2287 یوان معادل 324 دلار در هر تن افزایش یافت.

چالکو که تولیدکننده آلومینیوم نیز است در ماه آوریل گفته بود کاهش تولید آلومینا را در صورت پایین ماندن قیمت ها در نظر خواهد گرفت. در ماه مذکور تولید آلومینای چین به دلیل کاسته شدن محدودیت های کرونا به بالاترین سطح 9 ماه و به بیش از 6 میلیون تن رسید.

بورس شانگهای SMM این هفته گزارش داد یک کارخانه آلومینا در شانشی یک میلیون تن از تولید سالانه خود را در پی حادثه تجهیزات کاهش داده است. سخنگوی چالکو در پاسخ به این حادثه احتمالی گفت: کاهش در تولید یک اصلاح طبیعی براساس شرایط و محیط بازار است.

تعداد بازدید : 1030

ثبت نظر

ارسال