Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 9 و 43 دقیقه

همکاری استراتژیک شرکت‌های Hydro و HELL

همکاری استراتژیک شرکت‌های Hydro و HELL

باشگاه آلومینیوم: کارخانه‌های گروه هیدرو، آلومینیوم مورد نیاز شرکت هیدروکریتیکال را تأمین می‌کنند.

چهارشنبه 8 مرداد 1399 ساعت 7:14

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از دنیای اقتصاد به نقل از آلومینیوم تودی، شرکت آلمانی هیدروکریتیکال که در زمینه بازیافت آلومینیوم فعالیت می‌کند قرار است که قوطی‌های این گروه تولیدکننده نوشابه‌های انرژی‌زا در مجارستان را تولید کند. این ورود به صنعت قوطی‌های نوشیدنی برای شرکت هیدرو کریتیکال بسیار حائز اهمیت است. بوریس کورت، رئیس بخش تولید قوطی‌ شرکت هیدرو گفت: ما از ورود شرکت هیدرو کریتیکال به صنعت قوطی‌های نوشیدنی و آغاز همکاری استراتژیک خود با گروه هل انرژی بسیار خوشحال هستیم. با کمک هیدرو کریتیکال ما این شانس را در اختیار استفاده‌کنندگان نوشابه‌های هل انرژی قرار می‌دهیم که در عین لذت‌بردن از نوشابه خود به حفظ محیط‌زیست کمک کنند و اثرات مخرب دی‌اکسیدکربن کمتری برجای گذارند.

آلومینیومی که برای قوطی‌های نوشابه گروه هل انرژی مورد استفاده قرار می‌گیرند از قوطی‌های آلومینیومی بازیافت شده‌ای هستند که در خط تولید پیشرفته شهر نویس آلمان ذوب، سپس به‌صورت ورق‌های رول درآورده و در انبار تولیدات شرکت هیدرو کریتیکال دپو شده‌اند.

شرکت هیدرو، نخستین شرکت تولید آلومینیوم بازیافتی با کیفیت عالی است که بیش از ۷۵ درصد از تولیدات آن از قراضه‌های آلومینیوم بازیافتی تهیه می‌شود. در حال حاضر صنایع جدیدی به دنبال مواد و راهکارهایی برای کمک به محقق شدن اهداف پایدار خود هستند؛ به همین خاطر تقاضاها از شرکت هیدرو کریتیکال افزایش یافته است.

هیدرو، یک  شرکت نروژی تولیدکننده آلومینیوم و انرژی‌های تجدیدپذیر است که دفتر مرکزی آن، در شهر اسلو قرار دارد. این شرکت در سال ۱۹۰۵ توسط ساموئل ایده تاسیس شد و در حال حاضر، چهارمین تولیدکننده آلومینیوم در جهان است و در ۵۰ کشور جهان شعبه دارد. دولت نروژ کنترل ۸/ ۴۳ درصد از سهام شرکت هیدرو را در اختیار دارد. گروه انرژی هل تولیدکننده نوشیدنی‌های غیرالکلی و انرژی‌زا است و در کنار آن شیر قهوه سرد نیز تولید می‌کند. نمایندگی‌های این شرکت در بیش از ۵۰ کشور جهان فعالیت دارند. هل انرژی از سال ۲۰۱۷ میلادی نوشیدنی‌های خود را در قوطی‌های آلومینیومی با کیفیت تولید شده توسط خود این شرکت عرضه می‌کند. کارخانه هل در هر روز ۵/ ۴ میلیون قوطی آلومینیومی با ظرفیت ۲۵۰ میلی‌لیتر تولید می‌کند. بارناباس سرکلی، مدیرعامل هل انرژی و مدیر اجرایی بخش بسته‌بندی باکیفیت آن در این رابطه گفت: ما هیجان‌زده و مفتخر هستیم که نخستین تولید‌کننده نوشیدنی‌های غیرالکلی و انرژی‌زا هستیم که از باثبات‌ترین بسته‌بندی نوشیدنی‌ها استفاده می‌کنیم و قرار است دست‌کم ۷۵ درصد از بسته‌بندی‌هایمان از آلومینیوم بازیافتی تامین شود.

تعداد بازدید : 1201

ثبت نظر

ارسال