Fa En پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 12 و 17 دقیقه

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی: مذاکره با چینی‌ها برای احداث کارخانه آلومینیوم در هرمزگان

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی: مذاکره با چینی‌ها برای احداث کارخانه آلومینیوم در هرمزگان

باشگاه آلومینیوم: نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی از مذاکره با چینی‌ها برای احداث کارخانه آلومینیوم در استان هرمزگان خبر داد.

چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 20:27

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از صبح ساحل، محمد علی امانی زاده در حاشیه برگزاری  یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در قالب رویداد2019 kishinvex  که از دوشنبه 27 تا پنجشنبه سی ام آبان‌ماه در جزیره کیش برگزار شد، هدف از برگزاری این دو نمایشگاه را معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور با هدف  جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و همچنین معرفی فرصت‌ها و اولویت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان  در بخش های گوناگون ازجمله: صنعت و معدن، گاز و پتروشیمی و... به سرمایه گذاران و جویندگان فرصت‌های سرمایه گذاری و همچنین معرفی شرکت ها، سازمان ها و موسسات سرمایه‌گذار به دارندگان طرح و پروژه‌های قابل سرمایه‌گذاری درسطح ملی و بین‌المللی عنوان کرد.


نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان با اشاره به رایزنی های مرکز خدمات سرمایه گذاری هرمزگان گفت: در حاشیه این رویداد بین‌المللی نشست تخصصی گروه سرمایه‌گذاری خارجی از کشور چین جهت بررسی و مکان‌یابی اجرای طرح احداث کارخانه آلومینیوم در استان هرمزگان نیز برگزار شد.


امانی زاده  با بیان این مطلب که وجود دو فاز کارخانه آلومینیوم المهدی  در بندرعباس و یک کارخانه تولید آلومینیوم در منطقه ویژه پارسیان با ظرفیت تولید سالانه 500000 تن و اشتغال‌زایی 600 نفر به صورت مستقیم، نشان دهنده پتانسیل و ظرفیت هرمزگان در جهت اجرای طرح مذکور است ، گفت: استان هرمزگان آمادگی اجرای این  طرح و تامین آب و برق و گاز مورد نیاز آن رادارد. نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه از برگزاری دو نشست با فعالین اقتصادی منطقه آزاد کیش جهت بررسی مشکلات و موانع فراروی آنها در زمینه اجرای طرح ها و بررسی مشکلات مالیاتی و اقتصادی کارآفرینان و فعالان منطقه آزاد کیش خبر داد. وی با تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری در هرمزگان، آن را بستری مناسب برای رشد و تکامل این استان دانست.

 

تعداد بازدید : 1011

ثبت نظر

ارسال