Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 1 و 55 دقیقه

نمایشگاه و کنفرانس آلومینیوم هند در یک نگاه

نمایشگاه و کنفرانس آلومینیوم هند در یک نگاه

باشگاه آلومینیوم، نمایشگاه و کنفرانس آلومینیوم هند درحالی به پایان رسید که توجه بسیاری از دست‌اندرکاران صنعت آلومینیوم را به خود جلب نمود.این نمایشگاه و کنفرانس، از تاریخ ۳۱ ژانویه تا ۲ فوریه 2019 (13-11 بهمن 1397) در شهر بوبانسوار هند برگزار شد و درحدود ۲ هزار نفر بازدیدکننده را به‌سوی جلب نمود.

دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت 12:40

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم به‌نقل از هوشمندنیوز در کنفرانس آلومینیوم هند، اینکال (INCAL2019) که توسط انستیتوی آلومینیوم هند برگزار می‌شود، ۷۶۰ شرکت‌کننده حضور یافتند. "آلومینیوم هند" یکی از شش کنفرانس و نمایشگاهی است که توسط گروه آلمانیReed  در سراسر جهان برگزار می‌شود. Reed علاوه بر آلمان، در کشورهای چین (شانگهای)، امارات‌متحدة‌عربی (دوبی)، ایالات‌متحده (نشویل) و برزیل (سائوپائولو) نیز نمایشگاه برگزار می‌کند.

در این کنفرانس، سخنگوی شرکت بزرگ هندی هیندالکو دربارة عملکرد این شرکت توضیحاتی ارائه دارد. شرکت هیندالکو در بازة زمانی آوریل-دسامبر ۲۰۱۸، 973 هزار تن آلومینیوم تولید نمود. تولید آلومینیوم این شرکت در ماه‌های اکتبر-دسامبر نیز به ۳۲۴ هزار تن رسیده است. همچنین در بازة زمانی آوریل-دسامبر، تولید آلومینای این شرکت 2/15 میلیون تن بوده که یک درصد کمتر از 2/17 میلیون تن در سال ۲۰۱۷ بوده است.

هیندالکو، بزرگترین تولیدکنندة آلومینیوم اولیه در آسیا (منهای چین و خاورمیانه) محسوب می‌شود. این شرکت دارای ۴ واحد ذوب آلومینیوم با 1/3 میلیون تن ظرفیت ذوب و 4 واحد تصفیة آلومینا با 2/7 میلیون تن ظرفیت ذوب است.

در این کنفرانس ساتیش پای، مدیرعامل این شرکت اعلام نمود که تصمیم دارد به‌منظور گسترش سیستم تجاری خود، وارد بازار لیتیم خواهد شد. به‌گفتة پای، نزدیک‌ترین فلز به آلومینیوم، لیتیم است و کاربرد آلومینیوم و لیتیم در کنارهم در صنایع خودروسازی و هوافضا، موجب شده که هیندالکو به‌دنبال فلز لیتیم نیز باشد.

تعداد بازدید : 873

ثبت نظر

ارسال