Fa En پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 2 و 33 دقیقه

نشست فرماندهان و پیشکسوتان مهندسین سپاه در دفاع مقدس با مهندس مجیدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران

نشست فرماندهان و پیشکسوتان مهندسین سپاه در دفاع مقدس با مهندس مجیدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران

باشگاه آلومینیوم: جمعی از مجمع مهندسی دفاع مقدس در سپاه در روز دوشنبه مورخ 21/5/99 میهمان مهندس مجیدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم ایران بودند.

چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 11:35

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم به‌نقل از روابط عمومی و صنعتی شرکت آلومینیوم ایران، در ابتدای این جلسه مهندس مجیدی ضمن خیرمقدم، گزارش مفصلی از احداث شرکت آلومینیوم ایران، وضعیت تأمین مواد اولیه در جریان تحریم‌ها، طرح‌های توسعه‌ای و دردست اجراء، وضعیت فروش داخلی و صادرات محصولات، تأمین ارز موردنیاز و نیروی انسانی به مدعوین ارائه نمودند.

در ادامه مهندس عندلیب از پیشکسوتان مجمع مهندسی سپاه ضمن تشکر از میزبانی مدیرعامل ایرالکو افزود: از مهندس مجیدی که از نیروهای ارزشی و باسابقه جبهه و جنگ می‌باشند، تقدیر می‌نمایم.

وی افزود: مجمع مهندسین دفاع مقدس یک تشکل مردم‌نهاد است که در سال ۱۳۹۳ در اداره ثبت شرکت‌ها به‌عنوان یک سازمان مردمی به ثبت رسیده است و هدف آن ارائه خدمات فرهنگی و مهندسی به شرکت‌ها، مؤسسات و ارگان‌های دولتی و خصوصی است. مهندس عندلیب اظهار داشت: این تشکل مردم‌نهاد به‌هیچ‌وجه کار سیاسی، اقتصادی و انتفاعی نخواهد کرد و انشاا… با یاری خداوند و دلسوختگان نظام مقدس اسلامی در جهت رفع معضلات و مشکلات راهکارهای عملی و قابل اجرا ارائه خواهد نمود.

در ادامه حاج آقای مالک، از پیشکسوتان جبهه و جنگ شهرستان اراک درخصوص نقش تأثیرگذار ایرالکو در هشت سال دفاع مقدس توضیحاتی ارائه نمودند.

در این نشست مهندس ابوالحسنی فرمانده سابق لشکر ۴۲ قدر و مهندس علیرضا احمدی معاونت بهره‌برداری، برنامه‌ریزی، توسعه و تحقیقات ایرالکو و جمعی از مهندسین و پیشکسوتان سپاه حضور داشتند.

در پایان نشست مدعوین از کارگاه‌های تولیدی بازدید به‌عمل آورده و مهندس احمدی توضیحات کاملی درخصوص فرآیند تولید در شرکت آلومینیوم ایران ارائه نمودند.

تعداد بازدید : 1123

ثبت نظر

ارسال