Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 4 و 27 دقیقه

میلیاردر انگلیسی، واحد ذوب آلومینیوم را نجات خواهد داد

میلیاردر انگلیسی، واحد ذوب آلومینیوم را نجات خواهد داد

باشگاه آلومینیوم: شرکت بزرگ پورتلند آلومینیوم، تولیدکنندة آلومینیوم اولیه که در آستانة تعطیلی قرار دارد توسط میلیاردر معروف نجات خواهد یافت.

شنبه 30 آذر 1398 ساعت 21:3

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم، سانجیف گوپتا (Sanjeev Gupta) میلیاردر معروف انگلیسی، اعلام نموده که حاضر است پورتلند آلومینیوم (Portland Aluminium) را خریداری کرده و آن‌را از تعطیلی نجات دهد. این حرکت گوپتا موجب خوشحالی بسیاری از کارگران نگران این واحد شد.

گوپتا که مدیرعامل گروه لیبرتی است، درحال مذاکره با شرکت‌هایی نظیر آلکوا بوده تا بتواند این واحد را خریداری کند. به‌گفتة وی، هدف این شرکت حضور پررنگ‌تر در عرصة صنعت آلومینیوم است.

درحال‌حاضر ۱۲۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم در ارتباط با واحد ذوب پورتلند وجود دارد. به‌گفتة گوپتا، هدف اصلی وی، حفظ فرصت‌های شغلی موجود است.

شرکت لیبرتی دارای دو واحد دیگر در فورت ویلیام اسکاتلند و همچنین دانکیرک (Dunkirk) در فرانسه است که در سال ۲۰۱۸ به مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار خریداری شده است.

واحد پورتلند تاکنون ۲۰۳ میلیون دلار کمک مالی از دولت فدرال دریافت کرده با این حال در نیمة نخست سال ۲۰۱۹، ۲۰ میلیون دلار ضرر و زیان گزارش کرده است.

تعداد بازدید : 1377

ثبت نظر

ارسال