Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 1 و 48 دقیقه

قیمت آلومینیوم در بازار روز دوشنبه نهم مهر ماه ۱۳۹۷(بر اساس شنیده ها)

قیمت آلومینیوم در بازار روز دوشنبه نهم مهر ماه ۱۳۹۷(بر اساس شنیده ها)

باشگاه آلومینیوم: خبرها حکایت از افزایش قیمت آلومینیوم در بازار دارد.

یکشنبه 8 مهر 1397 ساعت 11:46

به گزارش خبرنگار باشگاه آلومینیوم  از بازار امروز دوشنبه نهم مهرماه ۱۳۹۷قیمت شمش آلومینیوم ۹۹.۷ به بالا (ایرالکو-المهدی و هرمزال): 36000تومان (تهران) به‌ازای هر کیلوگرم و قیمت بیلت ایرالکو 38000 تومان به ازای هر کیلوگرم  معامله شده است.

طبق بررسی‌های خبرنگار باشگاه آلومینیوم افزایش یکباره قیمت آلومینیوم در روزهای اخیرعوامل مختلفی داشته است  که از آن جمله عدم توزیع شمش و بیلت در بورس کالا به روال گذشته  و همچنین اعتصاب کامیون داران در روزهای اخیر و به دنبال آن مشکل حمل آلومینیوم می‌باشد.

همچنین بررسی‌های ما نشان می‌دهد که با توجه به توزیع شمش و بیلت به صورت اختصاصی برای استان مرکزی در روزهای گذشته  و حساسیت و مراقبت ویژه  برای جلوگیری از انتقال این شمش ها به خارج از این استان باعث شده است که توزیع کنندگان بالقوه که در این استان حضور داشته‌اند به مانند گذشته نتوانند به توزیع شمش و بیلت به دیگر استان‌ها بپردازند و این خود باعث بالا رفتن قیمت آلومینیوم شده است.

با توجه به اینکه در هفته گذشته از قول دبیر سندیکای صنایع آلومینیوم ایران شنیدیم که معاونت معدنی وزارت صمت جناب آقای سرقینی قولی مبنی بر توزیع شمش و بیلت به صورت مستمر از ابتدای این هفته داشته‌اند قرار است از فردا توزیع شمش و بیلت در بورس کالا انجام شود. حال باید دید که این معاون محترم همچنان بر سر قول و عهد خود خواهند بود یا خیر.

تعداد بازدید : 1367

ثبت نظر

ارسال