Fa En سه شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 11 و 2 دقیقه

فعالیت ۶۰ درصد واحد‌ها صنفی ظروف آلومینیوم در تهران/ صادرات ظروف آلومینیوم ایران به آفریقا

فعالیت ۶۰ درصد واحد‌ها صنفی ظروف آلومینیوم در تهران/ صادرات ظروف آلومینیوم ایران به آفریقا

باشگاه آلومینیوم: رئیس اتحادیه فروشندگان ظروف آلومینیوم گفت: هم اکنون ۵۰ تا ۶۰ درصد از واحد‌های صنفی آلومینیوم در تهران مشغول به فعالیت هستند.

شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 23:1

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی مرادی، رئیس اتحادیه فروشندگان ظروف آلومینیوم درباره بازار ظروف آلومینیوم گفت: هم اکنون ۵۰ تا ۶۰ درصد از واحد‌های صنفی آلومینیوم در تهران مشغول به فعالیت هستند.

وی  اظهار کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی نمی‌توان افزایش یا کاهش قیمتی را برای ظروف آلومینیوم در نظر داشت.

مرادی با بیان اینکه ظروف آلومینیوم به کشور‌های مختلف آفریقایی از جمله سیرالئون، موزامبیک و کشور‌های عراق، افغانستان، ارمنستان و آذربایجان صادر می‌شود، تصریح کرد: هم اکنون وارداتی در این صنف نداریم.

رئیس اتحادیه فروشندگان ظروف آلومینیوم با اشاره به اینکه مشکلی در تامین مواد اولیه آلومینیوم نداریم، تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید رونق در این صنف بیشتر شده و بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

مرادی در ادامه بیان کرد: عرضه محصولات و کشف قیمت‌های واقعی، برای تولیدکنندگان بالادستی و پایین دستی مزیت بزرگی است، زیرا نرخ‌ها براساس مولفه‌های واقعی اقتصاد تعیین می‌شود و چرخ تولید نیز با سرعت مطلوبی به حرکت در می‌آید.

رئیس اتحادیه فروشندگان ظروف آلومینیوم با بیان اینکه آلومینیوم یکی از صنایع پرکاربرد دنیاست، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده آلومینیوم جزو فلزات پررونق دنیا باشد و در این بین ایران، یکی از کشور‌های باسابقه در صنعت آلومینیوم منطقه محسوب می‌شود و کشور‌هایی همچون عربستان، امارات، قطر، بحرین و عمان رقبای ایران در خاورمیانه در سال‌های اخیر هستند.

 مرادی با بیان اینکه امیدواریم این واحد صنفی همچون صنایع دیگر در سال جدید بتواند به فعالیت خود ادامه دهد و مشکلی در این واحد نداشته باشیم، گفت: سرمایه گذاری بیشتر و تأمین امنیت سرمایه به عنوان راهکاری برای دوباره رونق گرفتن این بازار است.

 

تعداد بازدید : 1133

ثبت نظر

ارسال