Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 11 و 37 دقیقه

طرح‌های حمایتی انجمن آلومینیوم آمریکا در شرایط بحرانی

طرح‌های حمایتی انجمن آلومینیوم آمریکا در شرایط بحرانی

باشگاه آلومینیوم: انجمن آلومینیوم آمریکا برنامه‌ای طراحی کرده است که از ایالات و دولت فدرال که در حال تدوین برنامه‌های حمایتی اقتصادی هستند، خواسته است تا ماهیت منحصربه‌فرد محصولات صنعت آلومینیوم را به درستی بررسی کنند. از تولید مواد اولیه برای تاسیسات اضطراری و زیرساخت‌های حیاتی گرفته تا تجهیزات پزشکی ضد میکروبی و بسته‌بندی برای مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، محصولات بهداشتی و دارویی، آلومینیوم یکی از بخش‌های کلیدی مدیریت بحران است.

سه شنبه 6 خرداد 1399 ساعت 22:52

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از فلزات آنلاین و به نقل از Fastmarkets، محصولات تولید شده توسط صنعت آلومینیوم، در جریان بحران کروناویروس و همچنین با در نظر گرفتن دستور قرنطینه در محل، نقش حیاتی دارند. در همین راستا، انجمن آلومینیوم آمریکا از ایالات این کشور و دولت فدرال خواسته است تا در تدوین برنامه‌های حمایتی اقتصادی، ماهیت منحصر به فرد این محصولات را به درستی بشناسند و در تصمیمات خود در نظر بگیرند.

به این ترتیب، پیوستگی زنجیره تامین در صنعتی تضمین می‌شود که در کنار بسیاری از محصولاتی برای هوا و فضا، حمل و نقل، ساختمان، صنایع دفاع و زیرساخت، اقلام پزشکی و بسته‌بندی‌های پزشکی تولید می‌کند که تمامی این محصولات در شرایط بحران سلامتی، حیاتی هستند.

برنامه این انجمن با عنوان American Aluminum Jobs: Essential to the Nation خواستار حمایت اقتصادی کوتاه‌مدت و بلندمدت در کنار سایر برنامه‌های حمایتی برای تولید آلومینیوم، محصولات آلومینیومی و بازیافت آن شده است. این اقدامات حمایتی شامل وام و هزینه دولتی، جواز برای پروژه‌های سرمایه‌ای، مشوق‌های مالیاتی، برنامه بیمه اعتباری، افزایش نقدینگی، معافیت از سیاست‌های صادراتی و هزینه دولتی در زیرساخت و صنایع دفاعی می‌شود؛ تمامی این اقدامات، مواردی هستند که سیاست‌گذاران باید در نظر بگیرند.

این انجمن برای صنعتی که نزدیک به ۷۰۰ هزار موقعیت شغلی برای مردم آمریکا ایجاد کرده است و سهم ۱۷۴ میلیارد دلاری در فعالیت اقتصادی دارد، حمایت اقتصادی و سایر اقدامات را تعیین کرده است. از تولید مواد اولیه برای تاسیسات اضطراری و زیرساخت‌های حیاتی گرفته تا تجهیزات پزشکی ضد میکروبی و بسته‌بندی برای مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، محصولات بهداشتی و سایر محصولات، آلومینیوم یکی از بخش‌های کلیدی مدیریت بحران است.

 

تعداد بازدید : 1026

ثبت نظر

ارسال