Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 11 و 11 دقیقه

ضایعات رادیاتور آلومینیوم بیشترین افت قیمت را داشت

ضایعات رادیاتور آلومینیوم بیشترین افت قیمت را داشت

باشگاه آلومینیوم: بررسی وضعیت بازار ضایعات آلومینیومی در روز دوم مرداد ماه سال جاری گویای آن است که ضایعات رادیاتور آلومینیوم بیشترین افت قیمت را داشته‌ است.

شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 16:19

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از فلزات آنلاین، در این گزارش به بررسی و مقایسه قیمت برخی از ضایعات آلومینیومی نسبت به قیمت‌های روز معاملاتی پیشین و همچنین هفته گذشته می‌پردازیم.

تغییر قیمت نسبت به روز گذشته

نمودار 1 تغییرات قیمت ضایعات آلومینیومی طی دو هفته گذشته را نشان می‌دهد، ضایعات آلومینیومی در روز پنج‌شنبه دوم مرداد ماه شاهد افزایش قیمت نبودند. ضایعات رادیاتور آلومینیوم بیشترین افت قیمت را نسبت به روز اول مرداد ماه سال جاری تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه دوم مرداد ماه، با افت 5.6 درصدی نسبت به روز گذشته، از 24 هزار و 970 تومان به ازای هر کیلوگرم به 23 هزار و 580 تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

ضایعات سفاله آلومینیوم خشک، قوطی رانی در روز پنج‌شنبه دوم مرداد ماه، ضایعاتی هستند که در یک هفته کاهش قیمت را تجربه کردند؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه دوم مرداد ماه، به ترتیب با رشد 4.3 و 3.6 درصدی نسبت به روز گذشته، کاهش قیمت را به ثبت رساندند.

کاهش قیمت برخی ضایعات طی دو هفته گذشته

همان‌طور که در نمودار 2 آمده است، ضایعات سفاله آلومینیوم خشک که بیشترین کاهش قیمت را طی هفته اخیر تجربه کرد؛ به این ترتیب که قیمت این نوع ضایعات پنج‌شنبه دوم مرداد ماه، با افت 11.1 درصدی نسبت به هفته گذشته از 22 هزار و 500 تومان به ازای هر کیلوگرم به 27 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم رسید.

همچنین در روز پنج‌شنبه دوم مرداد ماه، قیمت ضایعات رادیاتور آلومینیوم نسبت به هفته گذشته 26 تیر ماه، در رتبه دوم افت قیمت قرار گرفته و با افت 9.2 درصدی از 25 هزار و 980 ریال به ازای هر کیلوگرم به 23 هزار و 580 ریال به ازای هر کیلوگرم رسیده است.

تعداد بازدید : 1871

ثبت نظر

ارسال