Fa En سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 ساعت 11 و 28 دقیقه

شرکت آلومینیوم اندونزی، تولید آلومینیوم خود را تا سه برابر افزایش می‌دهد

شرکت آلومینیوم اندونزی، تولید آلومینیوم خود را تا سه برابر افزایش می‌دهد

باشگاه آلومینیوم: شرکت Inalum اندونزی اخیرا اعلام کرد که با گسترش عملیات خود به منطقه بورنئو و بهره‌برداری از ذخایر بوکسیت آنجا، در نظر دارد تولید آلومینیوم خود را تا سه برابر افزایش دهد.

دوشنبه 14 بهمن 1398 ساعت 19:45

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از فلزات آنلاین و به نقل از Aluminium Insider، شرکت آلومینیوم Inalum اندونزی ظرفیت اسمی سالانه 250 هزار تنی خود را با احداث یک واحد ذوب جدید 500 هزار تنی در کالیمانتان شمالی افزایش خواهد داد. یکی از دلایل گسترش عملیات به بورنئو، محدودیت تامین برق در واحد سوماترای شمالی است. به گفته مدیر عامل این شرکت، واحد سوماترای شمالی (که با انرژی برق‌آبی کار می‌کند) با ظرفیت کامل در حال تولید است، اما ارتقای تجهیزات در این واحد می‌تواند تولید این واحد ذوب را تا 300 هزار تن در سال افزایش دهد.

توسعه و گسترش Inalum بخشی از اقدام جامع برای رسیدن به هدف تغییر صنایع فلزی این کشور از صادرکننده مواد اولیه به یکی از فعالان اصلی در بخش فلزات فرآوری‌شده است. علاوه بر این، هزینه تولید واحد ذوب جدید در سطح پایین‌تری قرار خواهد داشت؛ زیرا ماده اولیه مورد نیاز آن (بوکسیت) از جزیره بورنئو در این منطقه تامین خواهد شد که به‌عنوان بهترین منطقه تولیدکننده بوکسیت این کشور شناخته می‌شود. گفتنی است که بدون کاهش هزینه تولید و منبع مواد اولیه، افزایش تولید بی‌تاثیر خواهد بود.

علاوه بر این، شرکت معدنی( PT Aneka Tambang Antam) یکی از زیرمجموعه‌های Inalum در حال احداث پالایشگاه آلومینا با ظرفیت اسمی یک میلیون تن در سال در شهر کالیمانتان است. همچنین یکی دیگر از اهداف این پالایشگاه که افتتاح آن برای سال 2022 برنامه‌ریزی شده است، کاهش هزینه مواد اولیه برای واحدهای ذوب آلومینیوم اندونزی است.

به طور کلی Inalum انتظار دارد در پنج سال آینده تا حدود 10 میلیارد دلار برای توسعه پالایشگاه‌های آلومینا و واحدهای ذوب آلومینیوم هزینه کند.

 

تعداد بازدید : 603

ثبت نظر

ارسال