Fa En شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 12 و 22 دقیقه

شرکت رولز رویس از مدل جدید سدان آلومینیومی پرده‌برداری کرد

شركت رولز رويس از مدل جديد سدان آلومينيومي پرده‌برداري كرد

باشگاه آلومینیوم: شرکت رولز رویس از نسل دوم گوست سدان (Ghost Sedan) این شرکت پرده‌برداری کرد. نخستین مدل گوست سدان ارائه شده توسط این شرکت، 11 سال قبل به بازار معرفی شده بود.

دوشنبه 17 شهریور 1399 ساعت 4:51

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم، نسل دوم این خودرو، طراحی پیشرفته و ویژه‌ای دارد. کابین سرنشین این خودرو با ساختاری منحصربه‌فرد، تمام آلومینیومی است. همچنین موتور دوقلوی V12 با ظرفیت 6.75 لیتر ازجمله مزیت‌های این خودرو محسوب می‌شود. انتظار می‌رود که این خودرو در سال 2021 به‌دست مشتریان برسد.

بدنه‌ی این خودرو در چهار نقطه به‌صورت دستی جوش داده شده است که با این اقدام درزهای نامنظم از بین می‌روند. در این مدل از سدان، درب‌ها به‌صورت لیزری جوش داده می‌شوند که موجب کاهش وزن خودرو، افزایش سفتی و کاهش عبور صدای خارجی به درون خودرو درمقایسه با بدنه‌ی فولادی می‌گردد.

با توجه به سبک وزن شدن خودرو، این امکان وجود دارد که طی 4.8 ثانیه، سرعت خودرو از صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت افزایش یابد. همچنین بیشینه سرعت خودرو، 250 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

علاوه بر موارد ذکرشده، خودروی سدان گوست مزایای متفاوتی دارد که از آن جمله می‌توان به نصب کیسه‌های هوای متعدد و پیشرفته، امکان پارک اتوماتیک خودرو و ... اشاره نمود.

 

تعداد بازدید : 1813

ثبت نظر

ارسال