Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 5 و 22 دقیقه

سارقان شمش‌های آلومینیوم در اراک دستگیر شدند

سارقان شمش‌های آلومینیوم در اراک دستگیر شدند

باشگاه آلومینیوم: فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: اعضای باند 7 نفره که اقدام به سرقت شمش‌های آلومینیوم می‌کردند، در اراک شناسایی و دستگیر شدند.

دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت 12:18

 به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از فارس از اراک، سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب گزارش‌هایی مبنی بر سرقت شمش‌های آلومینیوم از شرکت صنعتی در اطراف اراک رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس در بررسی‌های خود متوجه شدند تعدادی از کارگران شرکت در این سرقت‌ها نقش دارند که با دستیابی به سرنخ‌هایی در این رابطه مشخص شد این کارگران اقدام به سرقت کرده و حدود 24 فقره از شمش‌های را به سرقت برده‌اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: پلیس با ادله کافی اقدام به دستگیری 6 نفر از کارگران کرد که در نهایت با دستور مرجع قضائی دستگیر شدند.

مفخمی بیان کرد: متهمان در اعترافات خود به سرقت شمش‌های آلومینیوم به ارزش 10 میلیارد ریال اعتراض کرده و همدستان خود را که در امر خرید اموال سرقتی با آنها همکاری داشت، معرفی کردند که تمام متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

  فرمانده انتظامی استان مرکزی نصب دوربین‌های مدار بسته و کاهش راه‌های سرقت از طریق ایمن‌سازی را در کاهش سرقت موثر دانست.

مفخمی همچنین با اشاره به دستگیری سارق خودروهای پراید در اراک گفت: فردی که در اراک اقدام به سرقت 4 فقره خودرو کرده بود، شناسایی و  دستگیر و در تحقیقات فنی پلیس به 4 فقره سرقت خودرو پراید در سطح شهرستان اراک اعتراف کرد.

 

تعداد بازدید : 999

ثبت نظر

ارسال