Fa En شنبه 1 اردیبهشت 1403 ساعت 11 و 57 دقیقه

جریمه ۸۵۰ میلیارد تومانی شرکت آلومینیوم المهدی قطعی شد

دردسر جدید شرکت آلومینیوم المهدی بابت بی قانونی‌های مالک قبلی

دردسر جدید شرکت آلومینیوم المهدی بابت بی قانونی‌های مالک قبلی

باشگاه آلومینیوم- سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از قطعی شدن جریمه ۸۵۰ میلیارد تومانی شرکت آلومینیوم المهدی خبر داد و گفت: این حکم به زودی اجرا می‌شود.

دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 17:52

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی به سوالی مبنی بر این که آیا حکم حدود دو سال پیش شرکت آلومینیوم المهدی اجرا شده است؟ پاسخ داد: این حکم در سازمان تعزیرات قطعی شده بود که متهمان از حکم تعزیرات به دیوان عدالت اداری شکایت کردند که دیوان نیز حکم تعزیرات را تایید کرد و در اختیار همکاران در تعزیرات هرمزگان قرار گرفت و روند اجرای حکم پرونده جریمه ۸۵۰ میلیارد تومانی در اختیار همکاران اجرای احکام در تهران قرار گرفت که مراحل اجرای حکم در دست انجام است.

وی گفت: این شرکت ضوابط و مقررات توزیع را رعایت نکرده بود و آن زمان ملزم بود روزانه هزار و ۵۰۰ تن شمش فولاد را در بورس عرضه کند که نکرده بود و منجر به آشفتگی بازار شد که پرونده تخلف این شرکت را سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان به سازمان تعزیرات ارجاع داد و این پرونده در تعزیرات منجر به حکم قطعی شد که متهمان از حکم تعزیرات به دیوان عدالت شکایت کردند که در نهایت دیوان واخواهی شرکت را رد کرد.

تعداد بازدید : 1084

ثبت نظر

ارسال