Fa En پنجشنبه 9 فروردین 1403 ساعت 19 و 1 دقیقه

درآمد زایی ۶۰ میلیارد ریالی اصفهان از صنعت آلومینیوم

درآمد زایی ۶۰ میلیارد ریالی اصفهان از صنعت آلومینیوم

باشگاه آلومینیوم: رئیس اتحادیه تولید آلومینیوم استان اصفهان از رشد ۳۰ درصدی صادرات ورق الومینیوم استان اصفهان به کشور‌های خارجی در سال جاری خبرداد.

دوشنبه 28 بهمن 1398 ساعت 1:26

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد انصاری رئیس اتحادیه تولید آلومینیوم استان اصفهان در گفت و گو با این خبرگزاری اظهارداشت: از آنجایی که در سال جاری میزان تولید ورق آلومینیوم استان اصفهان در واحد‌های تولیدی افزایش یافته خوشبختانه شاهد رشد ۳۰ درصدی صادرات ورق تولیدی استان به کشور‌های خارجی هستیم که این افزایش صادرات باعث ایجاد درآمد‌زایی ۶۰ میلیارد ریالی صنعت آلومینیوم‌استان اصفهان شده است.


او افزود: در حال حاضر صادرات ورق آلومینیوم استان اصفهان به کشور‌هایی همچون ترکیه، عراق و افغانستان صورت می‌گیرد و پیش‌بینی می‌شود روند افزایشی صادرات ورق آلومینیوم استان اصفهان به کشور‌های خارجی ادامه یابد.


رئیس اتحادیه تولید الومینیوم استان اصفهان تاکید کرد:در سال جاری تمامی تسهیلات لازم از سوی اتحادیه تولید آلومینیوم استان اصفهان به منظور برطرف کردن مشکلات صنعت تولید آلومینیوم استان اصفهان از جمله صادرات، تولید، برند‌سازی، کیفیت و اشتغال‌زایی به کار گرفته شد تا بتوانیم در نهایت شاهد رشد و توسعه این صنعت مهم در سال جاری باشیم.


انصاری با اشاره به اشتغال‌زایی صنعت تولید آلومینیوم استان اصفهان ادامه داد: خوشبختانه با توجه به توسعه یافتن صنعت آلومینیوم شاهد رشد ۲۰ درصدی اشتغال‌زایی در این صنعت مهم هستیم و این صنعت با ایجاد اشتغال مولد توانسته در سال جاری برای ۵۵۰ نفر اشتغال به وجود آورد.

رئیس اتحادیه تولید الومینیوم استان اصفهان اضافه کرد:در استان اصفهان ۵۵۰ واحد تولید ورق آلومینیوم وجود دارد که در تلاش هستیم تا تعداد این واحد‌های تولیدی را در سال آینده افزایش دهیم.

انصاری در خصوص میزان تولید ورق آلومینیوم در واحد‌های تولیدی استان در سال جاری یادآور شد: خوشبختانه در سال جاری میزان تولید ورق آلومینیوم استان اصفهان نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد بیشتر بوده است.


او تاکید کرد: رونق و توسعه صنعت آلومینیوم استان در سال جاری باعث تقویت دیگر صنایع استان ازجمله صنعت خودرو، صنعت برق وصنعت کشاورزی شده است.

رئیس اتحادیه تولید آلومینیوم استان اصفهان در خصوص اثر‌گذاری صدمات رکود درصنعت ساختمان بر روی صنعت آلومینیوم گفت: از انجایی که در حال حاضر وضعیت مطلوبی از سوی صنعت ساختمان به چشم نمی‌خورد به همین منظور تمامی تسهیلات لازم جهت جلوگیری از صدمات ناشی از این رکود به داخل صنعت آلومینیوم استان اصفهان از سوی اتحادیه تولید آلومینیوم استان ارائه شده است.

او اضافه کرد:افزایش سطح کیفیت ورقه آلومینیوم استان باعث شده تا سرمایه‌گذاری‌ها بر روی گسترش این صنعت رقم بخورد.

 

تعداد بازدید : 1022

ثبت نظر

ارسال