Fa En چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 ساعت 10 و 57 دقیقه

در نخستین روز هفته در بورس‌کالا رخ داد؛ قیمت شمش «آلومینیوم هرمز‌جنوب» ۳.۵ درصد افزایش داشت / معامله محصولات «بوتادین رابر» با وجود افزایش قیمت بیش از ۵۰ درصدی

در نخستین روز هفته در بورس‌کالا رخ داد؛ قیمت شمش «آلومینیوم هرمز‌جنوب» ۳.۵ درصد افزایش داشت / معامله محصولات «بوتادین رابر» با وجود افزایش قیمت بیش از ۵۰ درصدی

باشگاه آلومینیوم: معامله شمش ۹۹.۷۵ «آلومینیوم هرمز جنوب» امروز حدود ۲۳ میلیارد تومان، بیشترین ارزش معاملات بورس کالا را به خود اختصاص داد. این محصول نسبت به معامله قبلی خود شاهد رشد ۳.۵ درصدی بود.

یکشنبه 6 آبان 1397 ساعت 10:31

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از اقتصاد آنلاین، روز شنبه پنجم آبان ماه، تالارهای مختلف بورس‌‌کالا در مجموع ارزشی حدود 77.66 میلیارد تومان داشتند که در 128 قرارداد منعقد شدند. گفتنی است، امروز تمامی معاملات در رینگ داخلی انجام شد. در این میان، تالار پتروشیمی، بیشترین ارزش معاملات را در حدود 45 میلیارد تومان به خود اختصاص داد.

بیشترین ارزش معاملات بورس کالا در این روز به محصول شمش 1000p-99.75 شرکت «آلومینیوم هرمز جنوب» با ارزش حدودی 23 میلیارد تومان تعلق داشت. این محصول با میانگین قیمتی کیلویی 23 هزار و 254 تومان (حدود 4 درصد بیشتر از قیمت پایه) معامله شد و نسبت به معامله قبلی خود در 14 مهر نیز 3.5 درصد رشد قیمتی داشت و تنها معامله امروز تالار صنعتی بود. 

شایان ذکر است، در تالار پتروشیمی قیمت برخی از محصولات پلیمری از جمله «بوتادین رابر» به دلیل اعمال نرخ نیمایی در محاسبات قیمت پایه نسبت به قیمت معامله قبلی خود با رشد مواجه بود؛ هرچند که امروز در قیمت پایه معامله شد.

 

تالار صنعتی 

امروز، یک هزار تن شمش هزار پوندی آلومینیوم نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی به فروش رسید.  شمش 1000p-99.75 شرکت «آلومینیوم هرمز جنوب» امروز در حجم 1000 تن و قیمت پایه کیلویی 22 هزار و 378 تومان عرضه شد. 

این محصول با میانگین قیمتی کیلویی 23 هزار و 254 تومان (حدود 4 درصد بیشتر از قیمت پایه) به طور نقدی توسط کارگزاری «سی ولکس» معامله شد. این محصول نسبت به معامله قبلی خود در 14 مهر نیز 3.5 درصد رشد قیمتی داشت و تنها معامله امروز تالار صنعتی بود. ارزش این معامله حدود 23 میلیارد تومان بود. 

 

 

تعداد بازدید : 861

ثبت نظر

ارسال