Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 4 و 20 دقیقه

حمل محموله های سنگ آهن ریوتینتو در سال 2020 تا 5 درصد افزایش می یابد

حمل محموله های سنگ آهن ریوتینتو در سال 2020 تا 5 درصد افزایش می یابد

باشگاه آلومینیوم: ریوتینتو با هدف جایگزینی زیرساخت های قدیمی و افزایش تولید سنگ آهن سرمایه بالایی را هزینه کرده و برنامه های خود برای تجارت آلومینیوم در استرالیا را اعلام کرد.

شنبه 11 آبان 1398 ساعت 10:48

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از معدن‌نیوز و به نقل از رویترز؛ ریوتینتو با هدف جایگزینی زیرساخت‌های قدیمی و افزایش تولید سنگ آهن سرمایه بالایی را هزینه کرده و برنامه‌های خود برای تجارت آلومینیوم در استرالیا را اعلام کرد.

ریوتینتو همچنین در بیانیه‌ای اعلام داشت که 500 میلیون دلار هزینه سرمایه‌ای را برای سال 2019 تا سال آینده به تعویق انداخته است و درمقابل هزینه ای بالاتر و معادل یک تا 1.5 میلیارد دلار از سال 2020 به بعد سرمایه‌گذاری خواهد کرد که حدود یک میلیارد دلار افزایش از عدد قبلی را نشان می‌دهد.

رئیس سنگ آهن این شرکت در کنفرانس خبری گفت که به نظر می‌رسد زیرساخت‌های قدیمی نیازمند جایگزینی و بازسازی دوباره هستند.

این معدن‌کار بزرگ جهان پیش از این کل هزینه‌های سرمایه‌ای در سال 2019 را حدود 5.5 میلیارد دلار و در سال 2020 بالغ بر 7 میلیارد دلار پیش‌بینی کرده بود.

همچنین این شرکت افزایش محموله‌های دریایی سنگ آهن برای سال 2020 را با توجه به شرایط بازار تا 5 درصد پیش‌بینی کرده است.

در مورد موجودی آلومینیوم استرالیا، ریوتینتو اظهار داشت که شرایط فعلی تامین برق به جهت قیمت های بسیار بالای آن، پایدار نیست.

رئیس آلومینیوم ریوتینتو در همین رابطه گفت: چنانچه کارخانه‌های ذوب قیمت‌های رقابتی بین‌المللی را کاهش دهند می توان به زنده ماندن صنعت آلومینیوم امیدوار بود.

وی گفت ریوتینتو در حال مذاکره با تامین کنندگان برق و دولت استرالیاست اما به وضوح مشخص است که شرایط پایدار نیست.

 

تعداد بازدید : 1013

ثبت نظر

ارسال