Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 17 و 0 دقیقه

حضور پررنگ‌تر شرکت اندونزیای ایندال آلومینیوم در بازار متلاطم جهانی

حضور پررنگ‌تر شركت اندونزياي ايندال آلومينيوم در بازار متلاطم جهاني

باشگاه آلومینیوم: شرکت اندونزیایی ایندال آلومینیوم (Indal) اعلام نموده که تصمیم دارد در شرایط کنونی بازار متلاطم آلومینیوم، ظرفیت تولید خود را افزایش داده و با تکیه بر صادرات، حضور پررنگ‌تری در بازار این فلز داشته باشد.

چهارشنبه 19 شهریور 1399 ساعت 16:5

به گزارش باشگاه آلومینیوم، به‌گفته علیم پراکاسا (Alim prakasa)، مدیرعامل شرکت، هدایت و پیشرفت شرکت در شرایط کنونی بازار و با توجه به شیوع بیماری کرونا بسیار دشوار است اما این شرکت توانسته با اتخاذ استراتژی مناسب، به‌خوبی از عهده این مسأله برآید.

در اواخر ماه آگوست سال جاری، این شرکت اعلام نمود که تصمیم آن مبنی بر افزایش ظرفیت پابرجاست اما در مدت زمان طولانی‌تری این کار را انجام خواهد داد.

مسئولین شرکت ایندال معتقدند که شیوع بیماری کووید 19 به‌همراه جنگ تجاری میان ایالات‌متحده و چین موجب بروز بحران اقتصادی در جهان شده است اما شرکت ایندال تصمیم دارد این اختلاف را برای خود به فرصتی طلایی تبدیل کند.

تا چند ماه قبل ایالات‌متحده و کشورهای حامی چین اکستروژن موردنیاز خود را از چین تهیه می‌کردند ولی با تحریم چین این کشورها بالاجبار نیاز خود را از کشورهای دیگر تأمین خواهند کرد که البته ایندال با سابقه خوب خود در رأس این شرکت‌ها قرار دارد. به‌گفته این شرکت، ایندال به‌خوبی توانسته نیاز بازار صادراتی خود را برآورده سازد.

فروش شرکت ایندال در سال 2019، 7.6 درصد بیشتر از فروش این شرکت در سال 2018 بوده است. همچنین این شرکت اعلام نموده که در نیمه‌ی نخست سال 2020 ارزش بازار صادرات این کشور 283 میلیارد روپیه (اندونزی) بوده که 4.8 درصد بیشتر از نیمه‌ی نخست 2019 بوده است.

شرکت اندونزیایی ایندال به‌طور رسمی کار خود را از سال 1971 آغاز کرده و یکی از شاهرگ‌های اقتصادی اندونزی محسوب می‌شود.

تعداد بازدید : 748

ثبت نظر

ارسال