Fa En سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 ساعت 17 و 42 دقیقه

تولیدکنندگان اروپایی از تعرفه‌های موقت اتحادیه اروپا بر روی آلومینیوم چین استقبال کردند

تولیدکنندگان اروپایی از تعرفه‌های موقت اتحادیه اروپا بر روی آلومینیوم چین استقبال کردند

باشگاه آلومینیوم: تولیدکنندگان آلومینیوم اروپا از تصمیم کمیسیون اروپا برای وضع تعرفه موقت آنتی دامپینگ حداکثر تا 48 درصد بر روی آلومینیوم شکل یافته (اکستروژن) از چین استقبال کردند.

یکشنبه 13 مهر 1399 ساعت 14:55

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از کانال تلگرامی جعفری طهرانی، در ماه فوریه این کمیسیون تحقیقاتی را در اتحادیه اروپا در خصوص اینکه آیا چین در حال دامپینگ اکستروژن آلومینیوم به عنوان محصولات قابل توجهی که در حمل و نقل، ساخت و ساز و الکترونیک بکار گرفته می‌شود، مطرح و آغاز کرد. هر چند انجمن فلزات چین این شکایت و دادخواهی را بی اساس خوانده است.

سندی از کمیسیون مذکور در روز سه شنبه گذشته تعرفه‌های موقت را اعلام و اطلاع رسانی کرد.

آقای Gerd Götz مدیرکل انجمن آلومینیوم اروپا در بیانیه‌ای گفت: این تعرفه های آنتی دامپینگ برای بقا و حیات زنجیره ارزش آلومینیوم اروپا بسیار مهم و حیاتی است چراکه انتقال اروپا به اقتصادی سبز و دیجیتال مهم است.

این تحقیقات، ناشی از شکایت گروهی از صنایع به نمایندگی از هفت تولیدکننده عمده آلومینیوم می‌باشد که مطرح شده واردات محصولات آلومینیوم نیمه نهایی و ساخته شده چین به اتحادیه اروپا در 5 ساله منتهی به 2019 بیش از دو برابر شده است.

اعضای آلومینیوم اروپا شامل Norsk Hydro ، ریوتینتو و Alcoa می باشند و براساس اعلام آلومینیوم اروپا، انتظار می‌رود که تعرفه‌های موقت تا 15 اکتبر اعمال گردد در حالی که تحقیقات در آوریل 2021 نهایی می‌شود.

براساس تصمیمات صورت گرفته تعرفه های 30.4 درصد بر روی شرکت Guangdong Haomei  اعمال خواهد شد.

در سند اتحادیه اروپا گفته شده که تعرفه های 38.2 درصد برای شرکت‌های Guangdong King, New Materials, Metal Light Alloy Technology و International Ltd در نظر گرفته شده است.

این اتحادیه می‌افزاید دیگر شرکت‌های همکار مشمول پرداخت تعرفه 34.9 درصد بوده و مواد مصرفی از سایر شرکت‌های دیگر نیز مشمول به پرداخت تعرفه 18 درصدی شده‌اند.

تعداد بازدید : 653

ثبت نظر

ارسال