Fa En چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 ساعت 0 و 16 دقیقه

بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز تیم فوتبال آلومینیوم اراک

بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز تیم فوتبال آلومینیوم اراک

باشگاه آلومینیوم: ۳۳۰ میلیارد ریال هزینه تیم فوتبال آلومینیوم اراک در فصل گذشته بوده است.

دوشنبه 24 شهریور 1399 ساعت 12:50

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مجیدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم سازی اراک با اشاره به اینکه به ما اعلام کرده اند، برای لیگ برتر فوتبال ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم گفت: به هیات مدیره گفتیم ریزهزینه‌ها را مشخص کند.

مجیدی با بیان اینکه فصلی که گذشت،۳۳ میلیاردتومان هزینه کردیم افزود: ۱۸میلیارد و سیصد میلیون تومان هزینه کردیم وحدود ۱۵ میلیارد تومان بدهی داریم.

او با اشاره به اینکه سال‌ها از ورزش حمایت کردیم و الان به کمک دیگر صنایع استان نیازمندیم و از مسئولان استان درخواست کمک کرده ایم اضافه کرد: کارخانجاتی دراستان ما هستند که بیش از۱۰ برابرآلومینیوم سود سالیانه دارنداما در این ۱۸ سال کمکی به تیم نکرده اند.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم سازی اراک بیان کرد: اگر هیات مدیره، چهارشنبه ۲۶ شهریور، اعتبارفصل جدید را مشخص کند، آنوقت در مورد ترکیب اعضای هیات مدیره تصمیم گیری میشود و هنوز معلوم نیست که ترکیب کنونی می‌ماند یا تغییر می‌کند و این بستگی به نظرسهامداران دارد، اما احتمال تغییر وجود دارد.

او ادامه داد: تنها کسی که باما قرارداد دارد آقای خطیبی است که به اوگفته ایمبرای جذب بازیکنان جدید درچارچوبی که برایش تعریف شده مذاکره کند.

تیم آلومینیوم اراک ۲۶ مرداد ماه در هفته پایانی لیگ دسته یک لیگ باشگاه‌های کشوربا غلبه بر داماش گیلان به انتظار هواداران خود برای رسیدن به لیگ برتر، پایان داد و همراه مس رفسنجان به لیگ برتر صعود کرد.

نماینده فوتبال استان مرکزی در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، در یکی از حساس‌ترین مسابقات خود در ورزشگاه امام خمینی اراک داماش گیلان را با تک گل ابوالفضل عکاشه به عنوان تیم دوم راهی لیگ برتر شد.

بدین ترتیب، شاگردان خطیبی با ۶۳ امتیاز و براساس تفاضل گل بهتر نسبت به تیم سوم جدول، مس کرمان، به بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، صعود کردند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از ۱۸ سال دوباره به لیگ برتر راه یافت و بدین ترتیب در دور جدید رقابت‌های لیگ برتر حضور خواهد یافت.

تعداد بازدید : 1182

ثبت نظر

ارسال