Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 21 و 17 دقیقه

آغاز جانمایی غرفه‌های دهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته

آغاز جانمایی غرفه‌های دهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته

باشگاه آلومینیوم: جانمایی متقاضیان گروه آلومینیوم جهت مشارکت در دهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته از ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه مورخ ۹۷/۶/۱۲ آغاز خواهد شد.

چهارشنبه 7 شهریور 1397 ساعت 21:21

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم جانمایی متقاضیان گروه آلومینیوم جهت مشارکت در دهمین نمایشگاه بین‌المللی در و پنجره و صنایع وابسته از ساعت ۱۱ صبح روز دوشنبه مورخ ۹۷/۶/۱۲ آغاز خواهد شد.

گروه اول : گروه آلومینیوم

متقاضیان این گروه ضروری است از ساعت تعیین شده به وب سایت نمایشگاه مراجعه نموده و از قسمت ورود به پنل کاربری، username و password خود را که به هنگام انجام پیش ثبت‌نام از همین وب سایت دریافت نموده‌اند وارد نمایند.

همانگونه که قبلاً نیز اعلام شده است، غرفه‌های ویژه خارج از سیستم جانمایی آنلاین در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. لذا متقاضیانی که غرفه ویژه آنها مشخص و معرفی شده است نیازی به انتخاب غرفه به صورت آنلاین ندارند.

با توجه به اینکه سالن مربوط به گروه آلومینیوم شامل سالن‌های ۳۱A و ۳۱B می‌باشند، این گروه فقط امکان دسترسی و رؤیت همین دو سالن را خواهند داشت و امکان باز شدن سالن‌های دیگر و رؤیت آنها وجود ندارد.

اولین فاکتور در انتخاب غرفه‌ها، اولویت زمانی مراجعه به وب سایت است. بدیهی است متقاضیانی که زودتر به سایت مراجعه نمایند امکان انتخاب‌های بیشتری خواهند داشت.

تعداد بازدید : 1414

ثبت نظر

ارسال