Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 12 و 48 دقیقه

ارزش معاملات هفته گذشته به یک هزار و ۷۵۹ میلیارد ریال رسید؛

ادامه روند افزایشی نرخ محصولات آلومینیوم ایران در بورس کالا

ادامه روند افزایشی نرخ محصولات آلومینیوم ایران در بورس کالا

باشگاه آلومینیوم: جمع کل ارزش معاملات این شرکت در بورس کالا از ابتدای سال تا پایان هفته جاری به بیش از ۲۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال رسیده است.

یکشنبه 4 آبان 1399 ساعت 12:10

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از بورس نیوز، شرکت آلومینیوم ایران در هفته منتهی به ۲۹ مهر ماه ۱۳۹۹ موفق به کسب فروش یک هزار و ۷۵۹ میلیارد ریالی شده که این مبلغ نسبت به هفته گذشته افزایش بیش از ۱۲۰ درصدی را دارد که به علت افزایش عرضه محصولات در بورس کالا و همچنین رشد نرخ‌های محصولات این شرکت بوده است.
به این ترتیب جمع کل ارزش معاملات این شرکت در بورس کالا از ابتدای سال تا پایان هفته جاری به بیش از ۲۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال رسیده است.
۳.۰۰۰ تن شمش آلومینیوم توسط این شرکت در بورس کالا عرضه شد. نرخ متوسط هر تن از این محصول به ۴۹۸ میلیون ریال به ازای هر تن رسید. این نرخ نسبت به هفته قبل از آن رشد بیش از ۶ درصدی را نشان می‌دهد. به این ترتیب تنها در دو هفته اخیر رشد قیمت بیش از ۱۰ درصدی نرخ شمش آلومینیوم را شاهد هستیم.
همچنین در هفته سپری شده ۵۰۰ تن بیلت توسط این شرکت عرضه شد. نرخ متوسط این محصول نیز به ۵۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر تن رسید که نسبت به هفته پیش از آن افزایش ۷ درصدی را نشان می‌دهد. نرخ این محصول نیز همانند شمش آلومینیوم در دو هفته گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش را تجربه کرده است.
در این هفته نیز همانند دو هفته گذشته شاهد عرضه و معامله شمش آلیاژی این شرکت نبودیم.
در جدول زیر آمار معاملات محصولات شرکت آلومینیوم ایران ارائه شده است:

در جدول زیر روند سه ماهه نرخ دو محصول شمش و بیلت آلومینیوم این شرکت ارائه شده شاهد رشد تدریجی قیمت‌ها در هفته‌های اخیر هستیم که در هفته اخیر این رشد روند شتابانی به خود گرفته است.

تعداد بازدید : 1445

ثبت نظر

ارسال