Fa En چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 ساعت 9 و 32 دقیقه

انبارهای مملو از آلومینیوم در آسیا زیر سایه کووید_۱۹

انبارهای مملو از آلومینیوم در آسیا زیر سایه کووید_۱۹

باشگاه آلومینیوم: منابع موجود به فست مارکتس گفته‌اند که سهام آلومینیوم در بورس فلزات لندن همچنان رو به افزایش است و در حال حاضر در مکان‌های کلیدی آسیا کمبود فضای انبار وجود دارد. شرایط به وجود آمده، مشکلات مشابهی با بحران مالی سال ۲۰۰۸ را منعکس می کند.

چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 ساعت 14:37

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از بیرونیت به نقل از متال بولتن، با تولید آلومینیوم اولیه به جای محصول ارزش افزوده توسط تعدادی از تولیدکنندگان آلومینیوم و ضعیف شدن تقاضای مصرف‌کنندگان نهایی به دلیل تعطیلی‌های ناشی از شیوع کووید- ۱۹، ذخیره فلز در انبارهای بورس فلزات لندن در اولویت قرار گرفته است.

همچنین گفته شده است که بانکها به مشتریان خود توصیه می کنند که فلزات را در مکان‌های امن‌تری نگه دارند. این بدان معنی است که سهامداران آلومینیوم، فلزات خود را به مناطق با ضمانت بورس فلزات لندن از مناطق دیگر آسیا منتقل می کنند.

یک تاجر گفته است"تقاضا از جانب همه برای ذخیره فلز در لیست انبارهای بورس فلزات لندن در حال حاضر وجود دارد. مردم به این حمایت نیاز دارند تا در صورت لزوم بتوانند در بورس فلزات لندن تسویه حساب کنند."

وی گفت: "مردم در تلاشند فلز را به انبارهای خاصی تحویل دهند یا جابجا کنند، اما فضا واقعاً به سختی پیدا می‌شود. تعداد کمی از تاجران معین، فضای زیادی را اشغال کرده‌اند."

کل سهام آلومینیوم بورس فلزات لندن در سه شنبه ۲۱ آوریل بالغ بر ۱.۳ میلیون تن بوده است.

تعداد بازدید : 702

ثبت نظر

ارسال