Fa En پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 ساعت 22 و 25 دقیقه

آلومینیوم بحرین شریک فناوری خود را انتخاب کرد/ آلبا محصولات با ارزش افزوده بالا و سازگار با محیط زیست تولید می کند

آلومینیوم بحرین شریک فناوری خود را انتخاب کرد/ آلبا محصولات با ارزش افزوده بالا و سازگار با محیط زیست تولید می کند

باشگاه آلومینیوم: آلومینیوم بحرین (Alba) یکی از شرکت های برتر صنعتی در خاورمیانه، تأیید کرد که با Regain Materials استرالیا قراردادی را امضا کرده و این شرکت را به عنوان شریک فناوری خود برای توسعه و ساخت کارخانه Spent Pot Lining (SPL) معرفی کرده است.

شنبه 7 دی 1398 ساعت 12:0

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از معدن نیوز، هفته گذشته، آلومینیوم بحرین (Alba) یکی از شرکت های برتر صنعتی در خاورمیانه، تأیید کرد که با Regain Materials استرالیا قراردادی را امضا کرده و این شرکت را به عنوان شریک فناوری خود برای توسعه و ساخت کارخانه Spent Pot Lining (SPL) معرفی کرده است.

این قرارداد 44 میلیون دلاری است و Regain استرالیا در 17 سال گذشته عملکرد تجاری بسیار خوبی داشته و تعداد کل دیگ های تصفیه آن بیش از 370 هزار تن بوده است.

 با استفاده از فناوری های ارائه شده توسط Regain برای شرکت SPL، آلومینیوم بحرین Alba محصولات با ارزش افزوده بیشتری را به تولید و به بازار ارائه خواهد نمود و در نهایت منجر به توسعه فعالیت های محیط زیستی، پایدار و اقتصادی خط تولید SPL می شود.

در سال 1971 میزان تولید سالانه آلومینیوم اولیه آلبا 120 هزار تن و در سال های 1992، 2005 و 2018 به ترتیب 450. هزار تن، 860 هزار تن و یک میلیون و 11 هزار و 101 تن بود.

 

تعداد بازدید : 1260

ثبت نظر

ارسال