Fa En جمعه 10 فروردین 1403 ساعت 2 و 23 دقیقه

فایرا گزارش ۶ماهه منتشر کرد

فایرا گزارش ۶ماهه منتشر کرد

باشگاه آلومینیوم: شرکت آلومینیوم ایران در صورت های مالی میان دوره ای حسابرسی شده منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هرسهم را ۷۱۵ریال اعلام کرد.

یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 20:43

به گزارش باشگاه آلومینیوم به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت آلومینیوم ایران صورت های مالی میان دوره ای حسابرسی شده منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ را منتشر کرد.

این شرکت با سرمایه پنج هزار و ۱۹۷میلیارد ریالی، سود عملیاتی را چهار هزار و ۲۰میلیارد ریال، سود خالص را ۳هزار و ۷۱۷میلیارد ریال و سود انباشته را ۶هزار و ۳۱۷میلیارد ریال منتشر کرده است.

اهداف و برنامه های راهبردی که این شرکت در خصوص تولید و فروش محصولات دارد شامل استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود جهت تولید بیشتر و با کیفیت بالاتر محصولات با اولویت فروش در داخل کشور و سپس صادرات مابقی محصولات می شود. همچنین برآوردی که شرکت از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه دارد به مقدار فروش محصولات خود در سال  جاری باز می گردد که با توجه به میزان تولید دوره مزبور، به مقدار ۱۹۰هزار تن با نرخ ۱۷۰۰ الی ۱۸۰۰ دلار در هر تن در بورس فلزات لندن (LME) به عنوان مبنای تعیین نرخ فروش در داخل و خارج از کشور با نرخ میانگین ارز(دلار) ۱۲۰هزار ریال (نیما) برآورد می کند.

این شرکت به دلیل وابستگی تولیدات به مواد اولیه و کمکی وارداتی مانند پودر آلومینا و آند، تغییرات نرخ ارز و تغییرات نرخ شمش آلومینیوم در LME و وضعیت تولید و عرضه تولیدکنندگان اصلی پودر آلومینا، تاثیر مستقیم بر بهای تمام شده محصولات تولیدی شرکت دارد.

«فایرا» در حال حاضر پیگیری موضوع استفاده از مزایای ماده ۴۶ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر است و همچنین قصد دارد نظام مالی کشور در خصوص بدهی تسهیلات ارزی دریافتی از بانک صادرات ایران) را ارتقا بخشد.

 

تعداد بازدید : 686

ثبت نظر

ارسال