Fa En جمعه 31 فروردین 1403 ساعت 14 و 16 دقیقه

برگزاری بزرگترین همایش صنعت آلومینیوم در غرب کشور توسط شرکت صنایع آلومرول نوین

برگزاری بزرگترین همایش صنعت آلومینیوم در غرب کشور توسط شرکت صنایع آلومرول نوین

باشگاه آلومینیوم: روز پنجشنبه 28 شهریور ماه، همایش صنعت آلومینیوم غرب کشور، توسط شرکت صنایع آلومرول نوین و نماینده انحصاری این شرکت در غرب کشور، ایران آلومینیوم آقای جعفری نیا در محل سالن آناهیتای هتل پارسیان شهر کرمانشاه برگزار گردید.

پنجشنبه 2 آبان 1398 ساعت 2:27

به‌گزارش باشگاه آلومینیوم علیرضا توسطی، مدیر روا بط عمومی شرکت صنایع آلومرول نوین با اعلام این موضوع اعلام کرد: دراین همایش که با حضور کلیه مصرف کنندگان و خریداران محصولات آکرول در استان کرمانشاه برگزار شد، گزارشی از اقدامات انجام شده در طرح توسعه این مجموعه در زمینه استقرار خطوط تولید جدید و به روزرسانی ماشین‌آلات و ورود فن‌آوری‌های نوین این صنعت در حوزه ریخته‌گری بیلت و شمش آلومینیوم، اکستروژن، رنگ پودری، آنودایزینگ، طرح چوب و خدمات دیگری همچون قالبسازی و عملیات حرارتی به حاضرین ارائه گردید.

وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین اهداف مجموعه از برگزاری این همایش، در وهله اول برقراری ارتباط مستقیم بین مشتریان و مصرف کنندگان محصولات با تیم فنی و تولیدی مجموعه و دریافت نقطه نظرات ایشان بود. صنعت اکستروژن در ایران به سمت و سوی جدیدی حرکت میکند و امروزه مشتریان به محصولات جدید با قابلیت صرفه‌جویی در مصرف انرژی، دوام و ظاهر مناسب و کیفیت قابل قبول طبق استانداردهای بین‌المللی نیاز دارند. لذا، جهت بازار آلومینیوم به سمت گذر از تولیدات و محصولات سنتی به سمت محصولات تکنیکال و جدید است. ما احساس میکنیم برای اینکار و به منظور غلبه بر اینرسی بازار، نیازاست تولیدکنندگان، اطلاعات کافی و صحیح درخصوص محصولات جدید و مزایای استفاده از آنها را به مصرف‌کنندگان و خریداران خود ارائه کنند که این موضوع یکی از اهداف این همایش بود.

توسطی در پایان اشاره کرد: خوشبختانه، استقبال بسیار خوبی از سوی مشتریان و خریداران از این همایش به عمل آمد. ما و نماینده انحصاری این مجموعه در غرب کشور آمادگی خود را برای ارائه هرگونه کمک و مشاوره فنی به مصرف‌کنندگان و خریداران برند آکرول درخصوص محصولات جدید و نیز بروزرسانی خطوط تولید در و پنجره، نرده و نما اعلام کردیم. همچنین به محض پایان عملیات طراحی و تولید سیستم‌های جدید در و پنجره، نرده و نما، این محصولات از طریق نمایندگی مجموعه در اختیار خریداران و مصرف‌کنندگان قرار خواهدگرفت. انشاءالله با برنامه‌ریزی انجام شده، چنین همایش‌هایی در استانهای دیگر نیز برگزار خواهدشد که گزارش آنها را نیز متعاقباً ارائه خواهیم کرد.

  •  

 

تعداد بازدید : 1386

ثبت نظر

ارسال